Up-date: Rood met stolsels Helaas dat wat was heeft niet zo mogen zijn. Iedereen bedankt voor het duimen.
Nee idd, eerst een paar knaltesten meid! Maar ik lees iets over een knoop? Jullie waren eigenlijk compleet en nu komt er misschien een suprise-beeb?
@BB10 Wat ontzettend balen ! Sterkte en veel succes de volgende ronde!!! Ik heb vanmorgen nog een KV test gedaan en die was weer licht positief, dus ga er toch echt in geloven nu !!
ahhhhh spannend!! zit op het puntje van mijn stoel, hahahha! Is er voor zover jullie weten ook een toppic over misselijkheid..?
@BB10: ooooo nee meissie toch! pff wat erg! heel veel sterkte!! hopelijk mag het toch nog voor jullie gaan zijn...
@ BB10...............wat een domper ,bah!!! @ichtus...ben al aan het duimen voor je!!! @bl00m..yeah!!!!!! Ik heb vanochtend op mjn nod ook een test gedaan...ja hij staat er nog steeds
O BB10 Dikke knuf meis en sterkte Sloppy thanks meis ) @Bloom, yeah zwanger denk ik hoor @Luna, die is weer super duidelijk! Ik vond je andere ook heel erg overtuigend! Ik duim me rot voor je Ichtus!
Dat is een mooi rijtje testen meedje! Die van vandaag is echt een stuk donkerder hé BB10 Ichtus is op haar dooie gemak boodschappen aan het doen, terwijl ik hier knarse tandend zit te wachten op een uitslag