foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooie testjes Meedje !!

2. luna

luna Lid

14 jun 2010
    78
    0
    0
    NULL
    gelderland
    zeker mooie testjes meedje!! gefeliciteerd

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @meedje nogmaals gefeliciteerd

En Ichtus waar blijf je??? :)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@luna dat is een mooie!
    @meedje hij is heel mooi donkerder geworden

5. luna

luna Lid

14 jun 2010
    78
    0
    0
    NULL
    gelderland
    @ ichtus duim duim duim..duimen zijn bijna afgestorven van al dat duimen hahah. waar blijft je test???

meiden bedankt ....ben SUPER blij

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Meedje, mooie test!

Ichtus zit samen met hubbie verstijft op de bank zich te realiseren dat er een 5e spruitje bijkomt;)

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@luna en meedje gefeliciteerd.

XXX Gusam

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    na even flink gejankt te hebben kan ik jullie vertellen dat de test eigenlijk gewoon negatief is.. ik zie wel wat, maar krijg t niet op de foto dus beschouw ik m als negatief..

t plasje was wel erg licht, maar goed.. ik snap t niet.. baal enorm, ben de weg kwijt, jank mijn ogen uit mijn hoofd ... die streepjes komen toch niet zomaar.. bah bah bah...

ik geloof er niet meer in...:(

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    lief dat jullie steeds zo meeleven in mijn onzinnige gedoe...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik kan gewoon niet stoppen met huilen.. stomme testen...

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nou mag ik helemaal niet klagen met 4 pracht kids hoor... maar toch ..dit is wel even heel zuur..

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Tuurlijk mag je klagen, ook met 4 prachtige kids. Wil alleen maar zeggen dat een 5e wonder ook zo welkom was geweest.
    Hele dikke knuf *slaat armen even om Ichtus heen voor een dikke knuffel* en ik hoop dat het huilen een beetje ruimte geeft.
    X

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    weet je.. ik begrijp t gewoon niet..als ik t nou kon verklaren.. maar goed.. tis niet anders.. van huilen raak je niet zwanger...

15. luna

luna Lid

14 jun 2010
    78
    0
    0
    NULL
    gelderland
    nee dat niet maar het lucht wel op!!!! ..die testen kunnen je emotioneel af en toe helemaal GEK maken, ik weet er alles van.
    knuffel

16. meedje

meedje Niet meer actief

@ ichtus, heel veel sterkte! Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!

17. Alita

Alita Niet meer actief

maar ichtus toch arme schat....
    praat eens met je mannetje meid...jij hebt blijkbaar niet besloten om geen kinderen meer te krijgen!

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ichtus meid, wat ontzettend kut!
    Huil maar goed, het maakt je idd niet zwanger maar lucht wel op.
    Ben je wel heel heel zeker van de knoop?

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ichtus meissie toch :( Hele dikke knuf van mij hoor...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mannetje wil echt niet meer.. en je moet ze toch echt samen willen...daar moet ik me dan bij neerleggen.. als we nou nog geen kids hadden was t anders, maar met 4 gezonde bollies vind ik niet dat ik hem kan "dwingen" hierin.. we hebben er wel over gesproken en als t nu wel zo zou zijn geweest dan zal hij er ook wel dankbaar voor zijn hoor..we kennen nu eenmaal de risico's van seks hebben.. maar goed.. vrijwillig zal hij er niet meer voor gaan.. daar is hij heel duidelijk in geweest.. er zit niets anders op dan me daar bij neer leggen..

ik had t ook hier bij de vk voorgelegd.. en kreeg deze reactie

al vin dik de foto niet overtuigend duidelijk, als je een pos. test hebt ben je zwanger. Dat zou ook kunnen natuurlijk als je edlm 14 juli was, en je hebt dus rondom de eisprong gevreeƫn.
    We zien wel vaker (lichter) bloedverlies rondom de verwachtte menstruatie datum. Binnen de 5 minuten roze streepje is zwanger!

Mirjam

Zou willen dat ik me hier aan vast durfde te houden, maar dat kan ik gewoon niet...

Die streepjes liegen niet zou je zeggen.. bij ieder ander die zulke foto's had laten zien zou ik overtuigd zijn van POSITIEF.. waarom kan ik dat bij mezelf dan niet...misschien wel omdat ik weet/voel dat t niet zo is.. al snap ik niet waar ze vandaan komen en kan ik ze niet verklaren...

Deel Deze Pagina