Truus, das een goeie!! Mijn dochter is vorig jaar rond carnaval verwekt en nu ben ik weer net zwanger In mijn geval klopt het dus wel...
ik zag ovu testen voorbij komen, ik denk dat je gister een posi ovutest had, maar nu nog klussen kan geen kwaad, dus klus ze XXX Gusam
na opdrogen is het streepje bijna net zo duidelijk als de controlestreep.....zo duidelijk heb ik m nog nooit gehad! hopen dat dit frummeltje wel blijft plakken!
Deze waren van de vorige zwangerschap die helaas is misgegaan. die zijn 1 en 2 dagen na nod gedaan. dus die van nu is vele malen duidelijker.....
@Minimouse.. Wow meid.. GEWELDIG... dit moet een goed teken zijn.. Dit keer gaat t gewoon hartstikke goed...GEFELICITEERD MEID!!!!!
ik was gewoon ook zo verbaasd dat ie nu al zo duidelijk was want heb in de zwangerschappen die zijn geweest nooit zon test gehad......altijd moeten zoeken of heel erg licht. is die van vandaag dan een zogenoemde knaltest of moet hij nog duidelijker zijn?
@ ichtus wat balen meid!! misschien komt het nog wel goed *knuff* @ minniemouse25 gefeliciteerd!! wat een mooie test