Flowertje volgens mij komt je ei eraan hoor.. (hoe het zit met tempen weet ik niet, geen verstand van sorry).. Ik meld me ook aan, wel voor het turen alleen, turen op mijn test heeft geen zin, je ziet toch niks haha.. uhm, zag nog een test langs komen, weet alleen niet meer van wie, sorry maar ik zie geen streepje
Nana, ik zie ook niet echt een streepje eerlijk gezegd... Ja misschien als ik heeeeel goed kijk, maar weet niet of dat verbeelding is.
ik ben niet zwanger meiden (is niet erg)ben blij dat ik weet wat ik heb.....ik heeb een nierbekken onsteking en blaas ontsteking...kan een miskraam hebben gehad volgens de dokter....omdat er bloed in me urine zat maar hij nit zekker wist of het van me blaas ontsteking is....ben bij de huisartsen post geweest
Wat fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt zeg! Nierbekkenontsteking is wel heftig of niet? Bloed bij de urine komt inderdaad wel vaker voor bij een blaasontsteking, ik heb er vorige maand ook een gehad. Heb je nu medicijnen ervoor?
Nooky fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.. Heb met je te doen, heb twee keer nierbekontsteking gehad en dat is echt geen pretje beterschap! heb je er erg veel last van?
ik wilde even laten zien hoe een mega vaag streepje kan veranderen (binnen een paar dagen) in een mega positieve test! het kan dus ook goed gaan met een vaag begin! Bekijk bijlage 79564
KADOOTJE.. jaaaaaah.. gefeliciteerd meid.. NANA.. ik zie vaag iets, maar sensitest vertrouw ik iig niet meer op.. wel als ie over een paar dagen donkerder wordt.. Succes.. hoop dat t positief wordt meid.... FLOWER.. klusserdeklus...
Kadootje: wat een mooi kadootje! Nana: ik zie wel een streepje! Nooky: fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt. Kun je weer verder! Sterkte met je nierbekkenontsteking!
Nooky, fijn dat je duidelijkheid heb, al is die duidelijkheid niet zo leuk :/ Kadootje, mooie reeks En ja, als het goed zit gaat het snel!
Kom ook weer mee loeren! @kadootje, die is duidelijk Gefeliciteerd! @Nana, zie wel een vaag streepje. @Nooky, Heb je nu je menstruatie gehad dan? Beterschap meis.
Bedankt voor het turen allemaal Het is afwachten! morgen NOD.. dus spannend! Ik hou jullie op de hoogte
Nee, maar ik heb nog wel 2 clear blue testen liggen Ik ben iemand die graag veel test dus afgelopen maand maar eens goedkope testen gekocht, die 2 voor 5 van kruidvat kon ik niet vinden en ik betaalde me blauw aan die andere testen!