Wat balen meis maar is het hiermee dan afgedaan? Feit is toch dat je gedurende een langere periode blijkbaar op bepaalde momenten een verhoogde hcg concentratie in je urine hebt en nog steeds niet ongesteld bent geworden. Ik vind dit reden voor verder onderzoek hoor, als je dokter er vanuit gaat naar aanleiding van die test dat je niet zwanger bent, dan vind ik dat ze verder moeten zoeken/kijken naar eventuele andere verklaringen/oorzaken voor het uitblijven van je menstruatie en die vage testen.
De 2e test, wel een nieuwe, was weer positief. Eigenlijk hetzelfde als die over datumtest. Ik ben zwanger.
DD: he wat balen!! Maar wat moet je nu? Afwachten? Sterkte want dit is natuurlijk niet leuk! Bloem: gefeliciteerd!
Bloem GEFELICITEERD MEID... lekker genieten.. ALL:.. ja nog 3 maanden wachten.. dan boeltje laten onderzoeken en dan weten we pas of t geslaagd is dus ik kan nog ff zwijmelen.. hihihihi..
Kom net terug van mijn vriendin die vandaag samen met mij ging testen en JAWEL hoor! Een heel erg vaag maar duidelijk streepje! En ook op dezelfde merk test als dat ik een vaag streepje had. Dus nu twijfel ik of het misschien toch een positief streepje is of dat het echt zulke gevoelige testen zijn die dus vals positief aangeven... Time will tell...
Ik zie niet echt heel veel op je foto, maar hij is wel heel onduidelijk dus kan best dat je in het echt wel een streepje hebt hoor.......... Spannend