Femmelepen.. ik zie m.. Truus.. dat ongi gevoel kan bij een zw.schap heel erg aanwezig zijn hoor... niet teveel aan denken... zegt niks Lynnami.. spannend dus nog steeds.. we blijven duimen.. Lydia.. hoe is t daar.. ?? wordt ook spannend weer...
ichtus.. ja gister dacht ik : shit temp naar beneden zal wel ongi worden.. en toen wastie vandaag weer omhoog .... afwachten maar.. nod is zondag... en anders volg. week vrijdag naar de gyn
Ichtus, thnx! Ongigevoel is alweer weg. Wil mezelf niet gek maken hahaha! Lydia, jullie krijgen een Mei-beeb!
@bloem gefeliciteerd. @dd balen meid, maar nu heb je wel zekerheid. @lydia spannend meid, ik ga voor je duimen. @femm ik zie heel licht een 2e streepje. XXX Gusam
Nou idd.. Lydia.. spannend.. zag idd dat je temp een duikelingetje gemaakt heeft.. ach.. hij is weer omhoog.. dat is t belangrijkste toch?!.. we gaan voor een meibeeb.. die zijn mooi hoor
De test van vanmorgen! Eerste test drie dagen geleden was negatief en deze keer (hetzelfde merk) zag ik toch echt een licht streepje!
Truus: zulke streepjes geloof ik niet meer van de kv! ik heb er daarvan 8 gehad! En echt negatief bleek uit bloedonderzoek!.. Ze moeten echt met de dag duidelijker worden
HenriekeC ik zie het streepje! Dat ziet er hoopgevend uit! Truusdemier woooow meis jij ziet dus een duidelijk streepje Dan is het waarschijnlijk raak Ik zie op de foto ook een heel licht streepje, maar ik weet uit ervaring hoe lastig het is om die op de foto te krijgen dus in het echt is ie vast duidelijker?
Ik blijf de komende dagen testen en hopelijk word het streepje duidelijker en duidelijker! Iig zijn de krampen die ik de afgelopen dagen had zo goed als voorbij en dat lijkt me positief (p.s. Ik maar puzzelen wat kv betekend uit de vorige reacties... Ik ben duidelijk meer een etos persoon )
MvNoelle, ik heb deze week ook al licht posi Matcare testen gehad meid. En deze streep is donkerder dan die op de matcare.