oh euh.. ha vond t wel vreemd dat de tst positief was hoor.. en vond dat ik m voorals nog maar als negatief moest beschouwen.. DAT DACHT IK OOK JA!!!!... en dat deed ik al dus dat scheelt..
Hihihi Ichtus dacht je dat je daar vanaf was, moet je verplicht testen op doktersvoorschrift maar wel ontzettend vervelend dat je klachten hebt meid. Misschien wel verstandig om het uitstrijkje te vervroegen inderdaad, onzekerheid is ook niets hé Bedankt voor het duimen en ik laat het natuurlijk weten hé
Ik kan gewoon niet wachten, maar ik ga al wel uit van een negatief resultaat hoor, gewoon als zelfbescherming hé Ik hoop ook op zo'n duidelijk resultaat als dat jij hebt gehad, maar ik denk dat ik me eerder blind ga staren op een super licht vaag lijntje als het raak is
@Thalia die onzekerheid ken ik! Ik ging er ook vanuit dat het resultaat negatief ging zijn dan bescherm jezelf een beetje. Ik had ook eerst een vaag streepje en 48 uur daarna een dikke vette streep. Ook al begin je vaag, een streep is een streep dus positief. (werd mij altijd gezegd) Maar snap 100% je ongeduld. TWO THUMBS UP!!
Hoi dames, Wat denken jullie hiervan? Zijn 3 testen van donderdag, de onderste van zondag de middelste en van vanmorgen de bovenste (duh) Ik durf eigenlijk nog niet zo goed positief te zijn, maar beetje hoop heb ik iig wel
Dames, Jullie hadden gelijk... vandaag de CB digitaal met indicator nog een keer gedaan en JAAAAAA!!!!! Zwanger!!!! (zelfs in de middag...) duurde wel erg lang maar het staat er!! Ben zo blij!!!
Gefelicteerd meid!!!! O ik kan me zo voorstellen dat je hartkloppingen hebt terwijl je naar dat knipperende ding zit te kijken pfff Wat ontzettend fijn voor je!
Het is toch ook wel vreemd dat ie positief testte Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen hé. Hahaha en jij zou echt achter over vallen denk ik als je wel zwanger zou zijn
Hoi meiden, Ik ben sinds gisteren begonnen met ovu-testen.. Maar staat er altijd een licht 2e streepje, of zou eisprong dan al bijna er aan komen ? Hieronder een foto .. Bekijk bijlage 80907