Henrieke Inderdaad blijven testen, het ziet er in ieder geval heel erg hoopgevend uit @Truus In dat geval meis, dan ben jij zwangerrrrr!!!! Gefeliciteerd Die van mij waren ook heel licht, heb je een digi in huis?
Wooooww nooit koffie drinken en nu ineens zin in koffie hihi ja dat zou wel een verklaring zijn ja haha. Bij de digi heb je toch 3 testjes, dus als je je niet kunt beheersen De digi was bij mij ook posi, nou als je de kv ziet uitgevoerd met dezelfde urine zou je dat nooit verwachten (foto's in mijn album)
TRUUSSSSS.. jaaah ik zie m ook.. oh meid ik gun t je van HARTE hoor.. hoop dat ze mooi duidelijk worden tot je NOD meid...(en daarna natuurlijk) GENIET ERVAN.. knuff
Thnx meiden, maar eerst een posi digi en dan ga ik het geloven. Truusman weet nog van niets, ivm de teleurstelling van vorige maand...
maar t blijft STOM om te lezen van dat ding als je net een andere positest hebt gehad... gewoon wegleggen en net doen of je m niet hebt gedaan.. genieten van je streep.. die digi komt wel meid...
HenriekeC gefeliciteerd, die is duidelijk Truus, die digi komt morgen wel meid. Geniet van je streepje
@Truus laat je niet opjutten tot het testen want je weet dat je eerst een goede 2e streep moet hebben voordat de cb zwanger zegt meid....
Cindy heeft altijd gelijk.. Hoe ist meid.. al gerommel.. of heeft de kleine meid er nog geen zin in.. PRACHTIGE buik trouwens.. had ff gespiekt...hihihi...