hahahaha Ja soms eens wat gerommel maar nog niks ernstigs:x Ben nu toch wel wat ongeduldig aan het worden......en het kan nog zolang duren Dank je ja hij hangt nu erg laag..maar ja of dat wat zegt hahahaha
Nou we gaan ervoor dat t niet te lang duurt CIN.. ik hou t topic.. "nog 6 wkjes te gaan" ivm AnneMarie (schoonzusje) wel in de gaten .. en zo ook jou natuurlijk
Ben weer terug van vakantie zie hier het resultaat. De test van zolder gehaald die mijn man verstopt had. Maar ik had het hem op vakantie al gezegd dat ik dacht misschien zwanger te zijn. Kon mijn mond niet houden. xxx Joyce
@truus de digi van cb heeft veel meer hcg nodig over 2 dagen zal die gewoon posi aangeven meid. XXX Gusam
BASSSSS... JOEHOEEEE!!!!!!!!!!... GE-WEL-DIG!!!!... GEFELICITEERD meid.. en geniet er lekker van.. nu een heule mooie banner uitzoeken..
Bas gefeliciteerd!!! oeoeoeoeoeoeh, Zal ik gewoon een banner aanmaken? zal ik zal ik zal ik zal ik????
misschien moet je ff naar kv sjeezen en nog een doosje halen.. ff plasje doen.. ik wil nog meer mooie testjes zien.. en ik zag m al goed vanmorgen op de andere foto.. ik wil meer meer meer...!!!!
@ichtus hou het maar in de gaten... @truus ik zou m morgenvroeg doen meid...want nu krijg je dezelfde uitslag... @Bas gefeliciteerd!!
Cindy, het word eng: je hebt gelijk! Weetje, ik maak mezelf alleen maar gek!! Ben klaar in het huis, Joey slaapt en ik verveel me. Wat ga je dan doen? Gekke dingen en malen in mn kop.... Oeeh, wil ook een zwanger banner....
ja ik snap het wel maar meer of minder zwanger wordt je er niet van meid.... Morgenvroeg met ochtendurine testen is echt het beste....ik ga heel hard voor je duimen en ga proberen even je gedachtes op iets anders te zetten meid...dit forum helpt ook niet echt als je nog moet wachten hahahahahaha
Erg he Truus.. morgenochtend heb je idd een beter beeld.. en dan kun je je dag hopelijk beginnen met een mooie zwanger banner.. kuzz