foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Alweer.....8):D

2. Alita

Alita Niet meer actief

:)......:)

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Als je je verveeld Truus, mag je best hier even mee komen opruimen en schoonmaken :D Heb net de kleine in bed gelegd en ga de computerkamer en de badkamer doen. Heb ook nog een was die opgehangen moet worden, nog ergens voorkeur voor :D:D:D

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Neeeh, ik sla af! Ga met Joey naar de eendjes!

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

@bas van harte gefeliciteerd.

XXX Gusam

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ichtus en dd balen meiden en Mom wat jammer dat het niet wil blijven plakken. Andere met posi test gefelicteerd. Wat een spanning hier en nu gauw mijn banner maken.

xxx Joyce

7. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    Bas een dikke proficiat en geniet van je zwangerschap :)

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @Bas mooie banner hoor:) Van Harte Gefeliciteerd!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    BAS! gefeliciteerd :D:D !!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Gefeliciteerd BAS!!!

11. ProudMum

Ziet er goed uit Bas!

12. Adore

Adore Niet meer actief

BAS gefeliciteerd geniet er lekker van :):)

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    HenriekeC en Bas, GEFELICITEERD!!!

Truus, oohhhh wat spannend, dat moet haast wel goedkomen he.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    FF updatetje hier.. Hubbie kwam om 17u pas terug..: Resultaat.. MISLUKT!!!.. tsssss....ik moest er stiekem in mezelf onwijs om lachen.. rechts is gelukt.. links konden ze t touwtje niet blootleggen.. uitgerekend daar zat teveel VET.. en dat terwijl mijn hubbie 63 kg weegt en echt geen grammetje vet heeft volgens mij.. nou DAAR dus wel..pffff.. maar euh.. hij moet dus nu nog een keer.. Arme hub.. in het zh bij de uroloog..

Op dit moment zit ie zielig op de bank...en doet net of ie net bevallen is.. ;).... zoete wraak!!...Hij is mijn mikpunt voor spot, maar hij kan t hebben hoor.. gelukkig maakt ie er zelf de grootste grappen over...

Toch heb ik wel medelijden met m.. 1 x lijkt me geen pretje.. maar nog een keer wens ik m toch echt niet toe..

**IS WEL ERG OFFTOPIC, maar jullie hebben zo meegeleefd dat ik t toch ff wilde melden**

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hey ichtus, wat sneu voor je mannetje zeg.... Wel een held hoor! Wens 'm maar sterkte.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hey ichtus een beetje lief zijn hoor! Hij is net gecastreerd........hihihihi
    maar hoe nu? Toch kans op een 5de of .....
    Tja van zo'n bericht krijg ik vragen....
    Of moet hij nog keer??

17. ProudMum

Ichtus, dikke knuffel hoor!
    Balen dat ie nog een keer moet!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sloppy... hij moet idd nog een keer.. maandag belt de ha voor verwijzing naa een uroloog.. dan gaan ze het poliklinisch proberen.. lukt dat ook niet dan moet ie onder narcose..tis wat...eerst van de wond herstellen.... dan uiteraard nog een tijd beschermd.. dan opnieuw.. dan weer 3 maanden beschermd.. en dan t eind onderzoek.. acht ja... een wonder sluit ik nooit uit;)

ik ben ook wel llief voor m hoor.. heb m net voorzien van lekkere hapjes en drankje...hij ligt ontspannen voetbal te kijken.... ;)

Wel vervelend dat we het nu nog niet helemaal kunnen afsluiten, maar in onzekerheid ga ik iedere maand niet meer zitten hoor.. tenzij een condoom compleet scheurt ofzo.. ik laat me niet meer gek maken.. als ik ooit nog een keer overtijd raak wacht ik t eerst wel ff af...dat gezenuwpees zoals afgelopen 2 maanden kan ik missen als kiespijn...

19. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    misschien knappen ze wel iets vaker dan de bedoeling is of je hubbie is eigenwijs dat zou die van mij zijn denk ik. Dan hebben jullie misschien voor een vijfdex geluk hihi. Maar vertroetel hem maar lekker. En hoop dat je nu een beetje rust krijgt.

xx Joyce

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

ichtus, wel sneu voor je mannetje, nu moet hij 2x herstellen en anders was het nu alleen herstellen geweest en dan was hij er van af.
    beterschap met je mannetje.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina