Ik wilde even laten weten wat de digi test van vandaag deed: Bekijk bijlage 81214 Bedankt voor het meekijken gisteren! En hoop dat iedereen zo'n mooie test als deze mag krijgen. Liefs Dreamer
en Warhoofd.. wat zegt de test vanmorgen??????????????? ik vind de streep wel dun, maar wel erg roze...
Gefeliciteerd Dreamer!! Zo zie je maar weer hoe belangrijk is om altijd te dromen en die droom achterna te gaan...
proficiat voor de zwangeren en warhoofd heb jij al getest ? want ik denk dat je zwanger bent successss
Ik vind ze wel duidelijk Warhoofd maar de streep ik niet zo breed. Helaas zelf 2 keer precies hetzelfde gehad en was die keren niet zwanger
nou ik had wel getest met clearblue plus en een mooie plus en ik had het zelfde streepje als warhoofd me temp blijft nu op 36,8 hanger kan net had ik ook me eerste zwangerschap
yehh goed bezig staartje ! gefeliciteerd ( snap dat je het niet leuk vond hoe ik reageerde maar was gewoon eerlijk )
Ik lees altijd mee, heerlijk die streepjes Nu kom ik even spammen.. advies van astriddi aangenomen en cb plus gedaan (wilde geen kv etc slechte ervaringen mee) gisteren een test gedaan maar zo goed als negatief..soort schaduwstreepje.. net een test gedaan en in het echt istie vrij duidelijk.. alleen.. ik bloed ook Maar ga hm toch ff spammen kijken wat jullie zeggen... (hijs wel int negatief)
heb even een vraagje er zijn veel meiden gependelt maar geeft de pendel van astridDi aan als je een pendel voor juli heb dat je in juli dan positief test en zwanger bent of dat je in juli word bevrucht en zwanger wordt weet iemand dit