Is beide.. dus als je je ei in juni heb gehad en je test in juli posi dan klopt de pendel.. Maar als je ei in juli bevrucht word dan klopt je pendel ook! En thnx voor je reactie.. Ben zelf al bang dat t voorbij is.. snap er niks van! Gisteren niks en nu een streepje.. en 1 van de duidelijkste die ik in tijden heb gehad en dan bloed Kan wel janken!
Het is niet losgebarsten ofzo.. maar toch.. Pff wat een stress weer.. Moet afwachten.. meer zit er niet in.. maar is wel moeilijk!!
Keltje, spannend hè meid en zo vervelend als het allemaal onduidelijk is. Heb ook al een aantal héél licht posi kvtesten gehad dus ik doe morgen ook de cb+. Hoop dat we allebei snel duidelijkheid hebben!
Ik heb deze ovulatietest gedaan 12 dagen na mijn eisprong , zijn er meiden tussen jullie die dat ook hebben meegemaakt ?want ik denk dat het niet mogelijk is dat er tweede eisprong was geweest ???
nadije heb je nog niet getest met een zwangerschapstest? Je weet wat ik erover zeg he.. ik heb nog nooit gehoord van een lf van 20. ik denk dat je je eisprong later hebt dan je denkt . Maar ik hoop dat je natuurlijk straks een mooie zw test hebt met 2 streepjes .
De pendel is zowel voor bevruchting in juli als positieve test in juli. Als het een van de 2 is, dan is de pendel uitgekomen. Maar hang je niet op aan een pendel, zie mijn pendels en er is er echt geen uitgekomen.
trishka , ik ben 1000% zeker dat die al geweest zeker , en ik heb een hele vroege eisprong gehad ( al 4 maanden , onregelmatige cycli door borstvoeding , normaal heb ik een cyclus van 26 dagen , en deze maand is het weer een regelmatige cyclus) ik heb die gevoelt ( po. ovu-test foto's staan in mijn album , cervix slijm , steken in de rechterzij , pijn onder mijn oksel , rode wangen , branderige gevoel op de plaats van de eisprong ....) maar ik durf geen test te doen , het is nog zo vroeg , ik lees verder wel mee hier op deze topic , ik vind het best wel spannend ....... , succes meiden met testen .
ik zie een heel licht tweede streepje.. maar die zie ik vaker.. als ie over 2 dagen donkerder is dan zeg ik positief!!!.. duim duim!!!