ik heb net getest met kruidvat en een heel stuk donkerder ik bleek een blaasontsteking te hebben daardoor zijn die testen zo licht gebleven al die tijd zij de dokter ik voel me ook nog zwanger ik hoop het zo
@ Staartje; hoop dat het gewoon goed raak is meid! @ Warhoofd; jouw ha wilde dus wel mee werken? Ik wil ook een bloedtest, maar ben bang dat de ha gaat zeggen dat ik gewoon niet zwanger ben met die lichte testen... @ felicitaties; dank jullie wel, heel lief, maar ik vind het nog heel moeilijk te geloven...Morgen ochtend nog een testje.
Ow oke...Mijn vriend wil nog afwachten, denk dat dat ook het beste is. Wil niet met een kluitje in het riet worden gestuurd en heb zelf ook liever wel eerst een mooie test. Ik durf nu nog nergens vanuit te gaan.
Ik had in maart 2008 ook een blaasontstek. en dacht ook helemaal niet aan een zwangerschap (onze dochter is een cadeautje) maar ik had echt een hele duidelijk test en terug rekenen was ik toen 3+6 weken ... En dan ik voel me ook nog zwanger ik hoop het zo ?? Klinkt raar net alsof je het nog niet zeker weet ....
Die mannen moeten altijd zwanger! zien staan op een test !! Echt streepjes lijken ze volgens mij niet echt te begrijpen Maar euhh streep was echt duidelijk hoor !! Gefeliciteerd meid
Ik heb zojuist getest, en hij lijkt me positief maar ben gewoon bang dat het een foutje is of zo...Ik heb getest met matcare 3 dagen voor NOD nu...
nou mijn ha zegt als je een blaasontsteking hebt dan heb je meer eiwitten in je urine en dan kan de test zelfs negatief worden ik heb het zelfs een keer op een gebruiksaanwijzing van een zwangerschapstest gezien en veel op internet
Mooi kalfje! Hier net weer een kv, héél lichte verkleuring. Ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben...Heb vorige week al veel bloedverlies gehad, denk toch dat het al vroeg is mis gegaan en dat daar de hcg van is...