hihihi snap hem ik vind het testten ook heel leuk, ondertussen geloof ik het alwel hoor hihihi. Ik had ook die van sensitest en ook weleens een "vals" lijntje gehad. Heb bij deze zw de midstream van sensitest gebruikt die vind ik ook heel goed.
ik moet het even kwijt, kon gister gewoon niet meer wachten en kan helaas geen foto's plaatsen nog...... heb ik toch een test gedaan, en die van clear blue zegt ZWANGER en van predictor, krijg ik maar een heeeeeeel licht streepje maar dan ook heeeeel licht dus ben een beetje onzeker.....
meiden, ik wou het hier ook nog ff laten weten, die lichter wordende streepjes waren dus echt een slecht teken, gisterochtend was ik misselijk en daarna hevige buikkramp en onmiddellijk hevig bloedverlies, het is nu wel weer bijna gedaan
nooky beterschap kadootje mooi mariska gefeliciteerd Yaraah ... pff sterte meid !! wat klote ! lindaanna jahoor zie een streepje !! je zit nog 3 dagen voor je NOD dus over 2 dagen nog eens testen
Gelukkig. Is test van gister avond. Vanmorgen CB digital gedaan en die zei niet zwanger. Stom ding... Zo meteen nog weer ff testjes halen bij KV en op mijn werk testen.
lindanna , CB heeft meer hcg nodig .. en je bent nog niet op je NOD .. kan dat ie nog nega is.. ben ook benieuwd naar je KV !
Ik had precies hetzelfde, toch testte ik 2 dagen later wel 'zwanger' met CB digi! Ben benieuwd. Ik meen op de kv ook een streepje te zien hoor!
ja hoor nu wel. was echt enorm misselijk pfff nooit gehad. ben dan ook al 10 kilo afgevallen. nu blijft mijn gewicht hangen, gelukkig hihi
@ flower, 0.3 graad tempstijging is niet genoeg voor je ei. Als je ei is geweest, stijgt je temperatuur ongeveer een halve graad. @ lindanna, ziet er uit als een goed begin!! @ mariska, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je in de war raakt door de lichte predictortest @ nana, zo'n streepje heb ik bijna standaard op de sensitest zw test. Dat is waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Misschien een kv 2 voor 5 test doen?
Hey, deel 4 alweer. Het zou zo maar kunnen dat ik binnenkort ook aan de testen kan....na een potje rollebollen was het kapotje pleiten OEPS
Er bestaat een kleine kans. Eigenlijk wilde we nog even wachten met een brusje voor onze kleine meid(niet zo'n toffe bevalling gehad), maar als het zo mocht blijken is het meer dan welkom
De kans is klein maar bij ons was ik ook al na 1 foutje zwanger - het ging alleen wel mis. Maar goed de kans is niet zo klein als ik dacht!
hoi yaraah, ik las je stukje.. ik neem hieruit op dat je een MK hebt gehad? als ik het verkeerd begrijp dan spijt het mij enorm..! ik herken het zo.. in januari was ik zwanger 4dagen na nod pas een positieve test.. op ongeveer 6weken had ik een afspraak bij moeders voor moeders, die doen altijd een test voor als presentje zeg maar.. kan je bewaren.. mijn test bleek ineens heel licht..? maar ik begon mij nog geen zorgen te maken.. want wist ik veel, dit was mijn 1e zwangerschap. 3dagen later MK gehad op 6.5 week. ik had mij weer afgemeld voor MvM en ze zei dat ze het al had verwacht vanwege de test, maar haar verwachting niet wilde uitspreken. deze maand zijn we het opnieuw aan het proberen. ik wilde je wel heel veel sterkte wensen, ik weet hoe het voelt.. niet dat je er wat aan hebt maar wilde het toch zeggen.. liefs xx