hoi meiden, wie heeft er ervaring met de sensitest cassete? aangezien ik niet exact mn cyclus weet (tussen 21 en 28 dgn) heb ik vanmorgen getest met de sensi cassete in het echt zie je duidenlijk de 2de streep wel lichtroze maar goed zichtbaar op de foto minder duidenlijk wie wil er turen?? ik hoor graag jullie meningen liefs en groetjes joyce ps: alle dames met posi testen van harte gefeliciteerd geniet ervan
ik zie wel een streepje, maar heel dun.. heb geen ervaring met deze testen...dus ik zou zeggen.. over 2 dagen nog een keer.. als ie donkerder wordt ga ik je feliciteren...
ik krijg em ook heel moeilijk op de foto hier voor me zie je hem een stuk duidenlijker en even breed als de controlestreep denk dat ik toch maar even naar kruidvat ga en daar test vandaan haal en dan hopenlijk met een goed positief resultaat. bedankt iedergeval groetjes en liefs joyce
hahahahaha kheb ze hier liggen maar ga toch echt proberen er nog mee te wachten tot overmorgen en red ik dat niet dan word het morgenochtend nog even geduld (is ook meer om mezelf te beschermen tegen een teleurstelling) zodra ik nieuws heb zijn jullie de eerste na me mannetje dan die het te zien/horen krijgen groetjes en liefs joyce
Alle zwangere dames gefeliciteerd! Ichtus, ik zie dat jij twijfelt over een zwangerschap? Ik dacht dat je man zich had laten helpen..of verwar ik je nu met iemand anders Mijn lichaam houdt me ook heel erg voor de gek Ik heb nu voor iedere menstruatie zwnagerschapskwaaltjes...en ik dan steeds weer gestress me afvragen of er iets is fout gegaan met de pil haha.
Willen jullie ook naar mijn test kijken? Aanstaande donderdag/vrijdag is pas mijn NOD maar ik kon me niet beheersen om te testen. Is hij nu echt positief? Groetjes, een bibberende brigges
ik zie een streepje hoor!! hoef er ook niet voor te turen ik zou als ik jou was over 2 dagen weer testen dan moet ie vast duidelijkeer zijn!! alvast een voorzichtige gefeliciteerd