@chantalk.. hij gaat lich laten helpen.. 3 september..mijn verstand twijfelt niet.. de testen ook niet..(behalve kv+ die steeds licht blijft, maar dat telt niet). mijn gevoel wel...
@Brigges: Zo zag mijn test er gisteren (zonder ochtendurine) er ook uit en zie mijn banner. Had vandaag 2 hele mooie testen. Zou morgen of overmorgen nog een test doen. Dus voorzichtig alvast gefeliciteerd! Liefs, DD
pfffff en het was even snel een plasje tussendoor! Meer om te bevestigen dat het weer niet raak zou zijn.... Je kent het wel... je rot voelen..zeker weten dat je niet zwanger bent en dan gauw een test er tegen aan gooien. Als er dan een tweede lijntje verschijnt....dan weet je niet waar je het zoeken moet... pfffffffff nu maar afwachten tot nod..hopen dat ik die goed door kom! Bedankt voor het turen!!
en ik spot net Rekbaar slijm..dus heeft mijn verstnad toch gelijk gehad....(t heet ook niet voor niets VERSTAND!!.... whahaha)... zou precies kunnen kloppen..
Meiden ik wil deze maand beginnen met de ovulatie testen, zit nu op dag 8 na ongie, heb een cyclus van 31 wanneer kan ik het beste beginnen met testen?
nou meiden ik heb getest hij knalt er nu bijna vanaf en echt zo misselijk en raar trekkerig gevoel bij me baarmoeder Yes 1!!!