YIPPPIIIEEE.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH GEWELDIG.. wat moooooi!!!!....wat een mooi Gods Geschenk!!!... WOW....... Geniet ervan meid... SUPERRR
meiden wat lief... ja jullie mogen best weten dat door de diepste stormen mijn geloof me op de been heeft gehouden.. thalia... wat lief dat je dat schrijft.. ichtus idd een gods geschenk.. omdat de test gewoon flink positief is en toch 3 dagen te vroeg zijn de verpleegkundige van het ziekenhuis.. hoeveel zijn er terug geplaats ik zo 2.. hmm oke zegt ze dan zal het zomaar kunnen. Dus ik tja geeft niet hoor.. het begint een beetje te landen.. en voor al te stralen...
Wat ontzettend ontroerend en bijzonder! Een zwangerschap is en blijft een wonder. Ik wens je een goede zwangerschap toe en natuurlijk: gefeliciteerd!
Heey meiden! Heb helaas een VMK, gister wat bloed verloren en vanochtend getest, niet zwanger. Liefs, DD
deze is van donderdag ochtend ik heb er ook nog een van dinsdag avond en gister voor mijn ouders ook weer in de middag getest ook knal positief. Wij hebben 20/7/2010 de eerste echo hoppelijk zijn we dan echt met zijn tweetjes
Hej allemaal, Jullie hebben mijn verhaal laatst vast wel gelezen.....eergister heb ik weer getest omdat ik niet bloed en me zwanger voel en als resultaat: Snap er niks meer van.... kusje