foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    marlies.. oei ;) , ja zit een kleine kans in natuurlijk ..
    ( toch wel weer gevonden toch :p )

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai @nanny nee nog steeds niet ongesteld hij had het wel over een miskraam of een buiterbaarmoederlijke zwangerschap dat dat ook de rede kon zijn dat ik 2 posi testen had en 2nega testen....

3. barbara198

barbara198 Actief lid

4 apr 2010
    146
    0
    0
    Incasso medewerker
    Scharendijke
    Ik wilde een duidelijke test!
    Nou, ik twijfel nu niet meer!!!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee indd ! mooie test :D

5. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi hoi

ik kom ook even mee babbelen..:D

even een stukje van mijn cyclus/lichaam..
    heel raar.. ik had al zere borsten en die rare gerommel in mijn onderbuik/ploppend gevoel, voor dat ik mijn ei had.. volgens berekening..
    dat zou uiteraard kunnen dat hij eerder is gesprongen maar dan heb ik wel een hele korte cyclus gehad..?
    want 29mei was mijn 1e dag van menstuatie..
    zaterag de 12e zou ik mijn ei moeten hebben, maar had eerder die week op woensdag ofzo al 'klachten'.. mijn nod moet 26e zijn..

ik heb al wel getest omdat ik mij 'raar' voel, misselijk, zere boobs, rommelende onderbuik, veel wittige afscheiding, behoorlijk lomp en vergeetachtig..
    mijn temp is nu wel omhoog gegaan 'smorgens 37.1 'savonds 37.4

1e test was KV2v5 -> heel vaag indroogstreepje?
    2e test was KV2v5 -> heel vaag indroogstreepje?
    3e test sensitest midstream -> heel vaag indroogstreepje?
    4e test sensitest dipstick -> nauwelijks, alleen als je hem in het
    licht houdt lijkt er iets van een
    streepje te staan.. als je hem laat
    liggen niet.

foto's maken heb ik geprobeerd maar lukt niet echt.. wat ik zie komt niet op decomputer.. en in negatief zetten weet ik niet hoe het moet? misschien wil ik ook te graag een streepje zien..

mijn cyclus zit normaal ongeveer op 28dagen misschien 30..
    maar nu is hij wel heel kort.. kan dat? ongeveer 25/26dagen?
    ik wacht wel af tot maandag misschien komt er dan wat duidelijkheid.. een donkerder streepje of geen..? ;)

liefsx

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb een vraagje ik heb gister avond sinds de kuur soort van doorzichtige afscheiding het kleeft heel erg en ruikt zoettig...maar het zat dus in me boxer (sorry)zou dat door de kuur komen of zou het iets anders kunnen zijn?Het was trouwens wel een leuke arts hij liet me lachen en hij wist niet hoe de zwangerschapstest werkte doordat die assistentes het atijd doen:pmaar kan het afscheiding zijn of is het baarmoederslijm?

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Nou t is toch waar:D die lichte testjes:p.... mar goed vanmorge huisarts geweest 5 juli termijnecho:D ....zo'n heerlijk gevoel

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat heb ik in 2 jaar tijd veel in dit topic gekeken ik wilde ook een 2de streepje!
    In april zijn we naar de HA geweest en is mijn man zijn zaad gecontroleerd en volgens de dokter was het erg goed (mijn man is erg trots op zijn super zaad :):D)
    Bij mij is er toen nog niks nakeken omdat ik elke 33 dagen netjes ongesteld wordt. Afgelopen dinsdag middag dacht ik ineens volgens mij moest ik vandaag ongesteld worden zal eens een testje doen...
    En ik heb hem op de wc laten liggen 2 minuten later zie ik een licht streepje:$ gelijk mijn man gebeld en gezegd het zou kunnen zijn dat ik zwanger ben :$:(
    Gelijk nog 3 testjes in de urine en ja hoor allemaal een streepje... Gelijk die dag een cb digitale test gekocht en de volgende morgen gedaan ik ben onder de dekens gaan liggen durfde niet te kijken tot mijn man zag staan ZWANGER 2-3 weken :D
    En nog geloof ik het niet! Kwam net een testje tegen van kruidvat en even getest en het streepje is even donker als de controle streep....
    Volgens mij kan ik blijven testen want dringt niet tot me door!

Lieve meiden ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test mogen hebben!!!

9. Haha zustertje, je enthousiasme springt van het scherm!! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!:D

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Gefeliciteeeeeeerd meid! echt super!

11. gimena

gimena Niet meer actief

trishka ,mooie banner ;) gefelciteerd

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    thanksss, voelt nog steeds onwerkelijk hahaha, zal denk ik wel ff duren voordat t doordringt :) .

13. Alita

Alita Niet meer actief

TRISHKA SUPER VOOR JE MEID!!!!!!!

HEEL HEEL ERG GEFELICITEERD!!!

En alle andere meiden ook natuurlijk!!

14. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    brunette

heyyy wat leuk om je weer te zien op zp
    klinkt allemaal erg spannend mijn testen waren ook amper tot niett te zien int begin ik testen ook veels te vroeg vanwege rare cylus

ik houje in de gate stuurje anders wel een pb
    liefss

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Trishka Wow wat geweldig! Van harte gefeliciteerd, probeer er van te genieten. :)

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Dank jullie wel lieve meiden :) !

17. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ok!
    Ik probeer ook niet te positief te worden, want ik ben al zo vaak teleurgesteld.. vandaag kv 2 voor 5 gedaan en die gaf helemaal geen streepje :( vandaag NOD en ook nog niet ongi, dus het kan nog steeds alle kanten op! :)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zustertje wat super :D ! gefeliciteerd !!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ly, ja 11 dpo idd. Maar mijn lf is vaak 16/17 dagen dus de nod is nog ff wachten (duurt lang!!). Al overweeg ik zondag al te testen, dus wie weet mogen jullie dan gaan turen haha.

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    Trishka geweldig meid!
    dikke proficiat!

Deel Deze Pagina