Nou, ik snap er niks van....vorige wk posi getest...ook bij huisarts, vrijdag's negatieve bloedtest, zaterdag negatieve test en zondag ook. Nu eergisteren weer getest en die was dus weer posie.... snap er niks geen drol van....ik zal zo mijn templijst ook sturen, zouden dioe andere zw tersten eisprong hebben gemeten? x
heb je nog bij de dokter gevraagd of t kan dat je door je cyste posi kan hebben getest? Want je had toch een cyste of was dat iemand anders?
ik had trouwens ook vlak voor mn eisprong een licht posi test, heb ik zelfs hier nog geshowd toen , dus t kan idd ook nog dat je vorige week je eisprong hebt gehad, hoeveel dagen was dat geleden nu?
zag de test er onopgedroogd ook al zo uit of kwam t streepje pas veel later, want t ziet eruit als een indroogstreepje als ik m goed bekijk..
ja, ik heb altijd dezelfde testen gebruikt. HAd bij laatste echo rijdag in 1x geen cyste meer volgens de HA......Plaatst zo wel ff mijn templijst...
je hebt wel een hele ! mooie temp en als je kijkt naar die eerdere daling kun je nu 12 DPO zitten toch ?? .. hmm moeilijk ..