@warhoofd; Als ik je kaartje bekijk zie je wel een hele mooie temp. , maar je zit nu nog op 7dpo. Ook is er een mooie dip te zien na je ei. Ik zou nog ff een weekje afwachten.... Lastig hoor
Nou toen ik zwanger was testte ik met veel lichter al positief, ik geloof dat je voorzichtig wel blij mag zijn
@warhoofd, spannend zo hoor. deze test is van donderdag als ik het goed begrijp. Zie toch een duidelijk lijntje. Succes!
Warhoofd.. ik zie m ook duidleijk.. ook ik zie de kleur niet zo goed, maar dat zegt niet zoveel.. ik vind m gewoon niet op een indroger lijken (en die heb ik veeeel gehad hoor van kv..indrogers zonder kleur na afleestijd).. deze ziet er toch positief uit... ben benieuwd waar dit heen gaat.. spannend hoor.. hoop dat ik je binnenkort onwijs mag feliciteren!!!!
@warhoofd, is ook wel te begrijpen dat je het niet meer kan volgen, ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt. XXX Gusam
@Warhoofd....hier een ervaren streepjestuurder en ik zeg toch wel zwanger hoor.Vind het geen indrooglijntjes.Ik test ook altijd zo vroeg positief.
warhoofd zo waren die van mij ook op 10 dpo geloof ik. Moet je even iets terug zoeken dus ik zeg wel positief
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Warhoofd!! Ik zie idd duidelijk het streepje..ik heb 5 van zulke testen hier liggen..alleen ze worden niet donkerder. Ik hoop dat ik 15 juli duidelijkheid krijg
Hallo meisjes Ik heb twee predictor testen gedaan en bij beide testen kwam er een heel superlicht streepje <10 min. Vanmorgen heb ik een digitale CB gedaan en die gaf niet zwanger aan Bij mijn zoontje was de eerste test ook zo superlicht, dat de HA assistent zelf beweerde dat ik niet zwanger was. Ik heb een foto van de testen gemaakt, die volgt nog. Kus marisca
@tattoo Haal morgen bij het KV even de 2v5, die zijn veel betrouwbaarder dan Predictor. Met predictor testen zelfs mannen positief, dus die zijn echt heel erg ontbetrouwbaar. Overigens heeft de CB digitale heel veel HcG nodig, dus het kan zijn dat je wel zwanger bent maar nog niet genoeg HcG aanmaakt. Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent!