foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @warhoofd; Als ik je kaartje bekijk zie je wel een hele mooie temp. , maar je zit nu nog op 7dpo.
    Ook is er een mooie dip te zien na je ei.
    Ik zou nog ff een weekje afwachten....

Lastig hoor :)

2. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat is toch wel een duidelijk streepje warhoofd!

4. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    raar hé.... snap er niks van...zou deze vals zijn? Hij is wel roze...zegt mijn man ook....

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou toen ik zwanger was testte ik met veel lichter al positief, ik geloof dat je voorzichtig wel blij mag zijn :)

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @warhoofd, spannend zo hoor. deze test is van donderdag als ik het goed begrijp. Zie toch een duidelijk lijntje. Succes!

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    zou wel shit zijn als dit een indroger is, ziet er idd op zich wel goed uit, zeker voor 7 dpo!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Warhoofd.. ik zie m ook duidleijk.. ook ik zie de kleur niet zo goed, maar dat zegt niet zoveel.. ik vind m gewoon niet op een indroger lijken (en die heb ik veeeel gehad hoor van kv..indrogers zonder kleur na afleestijd).. deze ziet er toch positief uit...

ben benieuwd waar dit heen gaat.. spannend hoor.. hoop dat ik je binnenkort onwijs mag feliciteren!!!!

9. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop het zo voor je warhoofd...

10. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Jullie zijn lief....ik snap er geen zak van!!! Ellendig wordt ik hier van.........:( x

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

@warhoofd, is ook wel te begrijpen dat je het niet meer kan volgen, ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt.

XXX Gusam

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Warhoofd....hier een ervaren streepjestuurder en ik zeg toch wel zwanger hoor.Vind het geen indrooglijntjes.Ik test ook altijd zo vroeg positief.

13. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @warhoofd, Nog getest vandaag?

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *knuffs* ik zeg ook zwanger!:)

15. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

warhoofd zo waren die van mij ook op 10 dpo geloof ik. Moet je even iets terug zoeken dus ik zeg wel positief

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Warhoofd!! Ik zie idd duidelijk het streepje..ik heb 5 van zulke testen hier liggen..alleen ze worden niet donkerder. Ik hoop dat ik 15 juli duidelijkheid krijg :(

17. tattoomarisje

4 jul 2010
    7
    0
    0
    eigenaresse schoonheidssalon
    Wijhe
    Hallo meisjes
    Ik heb twee predictor testen gedaan en bij beide testen kwam er een heel superlicht streepje <10 min. Vanmorgen heb ik een digitale CB gedaan en die gaf niet zwanger aan :(
    Bij mijn zoontje was de eerste test ook zo superlicht, dat de HA assistent zelf beweerde dat ik niet zwanger was. Ik heb een foto van de testen gemaakt, die volgt nog.
    Kus marisca

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @tattoo Haal morgen bij het KV even de 2v5, die zijn veel betrouwbaarder dan Predictor. Met predictor testen zelfs mannen positief, dus die zijn echt heel erg ontbetrouwbaar. Overigens heeft de CB digitale heel veel HcG nodig, dus het kan zijn dat je wel zwanger bent maar nog niet genoeg HcG aanmaakt. Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent!

19. tattoomarisje

4 jul 2010
    7
    0
    0
    Wijhe
    @warhoofd, mijn testen zijn exact zoals die van jou:S

20. tattoomarisje

4 jul 2010
    7
    0
    0
    Wijhe
    @ Wen bedankt voor je reactie, morgen maar even naar kruitvat, ik hou jullie op de hoogte:)

Deel Deze Pagina