@Tattoo... idd maar ff naar kv.. predictor.. daar kun je niet vanuit gaan helaas is de ervaring hier....en als ide heul licht is zal cb digi sowieso nog wel nega zijn.. die heeft meer hcg nodig....succes
ik weet niet hoe ik de foto's erop krijg, ik heb em onder een afgeschermd mapje in hyves gezet, volgens mij kunnen jullie de foto wel zien dan (?)
Tattoo, je moet even op meer opties drukken en dan zie een een paperclipje bij het tekstvak staan. Op die manier kan je een foto van je computer uploaden naar hier! Ik zou zelf nooit mn hyves hier neer zetten, dan ben je iig niet meer anoniem Ik weet niet waar ik moet kijken op de foto - moet de streep rechts naast de roze streep staan? Daar zie ik niet echt wat :/
moet zeggen Tattoo dat de testen van Warhoofd toch wel een stuk duidleijker zijn.. Tis natuurlijk ook een andere test....
hoi meiden. ik ben weer is veel te vroeg aan het testen geslagen ik zit nu namelijk op 9dpo. maar ik denk toch dat ik positief getest heb. ik zie heel duidelijk een roze streep. het is alleen moeilijk te fotograferen. willen jullie even meekijken? het is trouwens de test ultra sensitive van matcare
hoi ichtus. bedankt voor je snelle reactie. in het echt is hij nog duidelijker. en echt roze! ik heb het alleen niet met ochtend urine gedaan want wij staan om 5 uur op. en het was eigelijk niet de bedoeling om te testen maar ik kon gewoon niet wachten. ik ga over een paar dagen nog maals testen. ik hoop dat ik nu kan wachten tot me nod maar ik denk het niet
Ik heb vanmorgen weer negatief getest, met fantasie stond er een mini licht streepje. Ben nu 5 dagen overtijd. Ik ben benieuwd of het dan wel goed kan zitten als er nog zo weinig hcg is :S Zijn er hier meiden die heel laat postief testten en toch een gezonde baby kregen? Bij mijn zoon testte ik een dag voor nod al positief. liefs Miek
ik heb vanmorgen een tweede test gedaan net als licht posietief voglens mij , Ik had ook al eergister getest maar toen waren ze omo wit http://www.zwangerschapspagina.nl/members/1444-albums4695.html
hij lijkt mij positief. ik heb ook vanmorgen getest en ook zo wit als sneeuw.. over 2 dagen zou hij alweer een stukje duidelijker moeten zijn. succes
hier een test van vandaag hij is wel al wat duidelijker gewordne in vergelijing met gister http://www.zwangerschapspagina.nl/members/1444-albums4695-picture23067.html