@sandra, het kan maar ik zou een kruidvat 2voor5 euro proberen, sensitest wil nog wel een nega test geven. Succes!
Nou dan wacht je gewoon een dagje extra!! Koop nog gewoon eens de kruidvat en de cb... De streepjes verkleuren iets maar eigenlijk worden ze altijd donkerder als ze ouder worden? Haha ja ik weet niet of je wel al zo vroeg symptomen kan hebben, mischien is het van de stress
Nog een vraagje! Ik lees net dat veel vrouwen voor hun ong testen en dan licht positief hebben en vervolgens gewoon ong worden!! Ik begon pas met testen vanwege mijn klachten die ik niet thuis kon brengen.. de huisarts zegt nog dat ik niet zwanger ben maar lees maar terug daar had ik een verklaring voor vond ik zelf. Ik voel me mega anders als normaal tis niet dat ik dit heb gepland dus stopte ik eerder met de pil omdat ik benieuwd was of ik nog ong zal worden. Donderdag zal ik anders normaal gesproken mijn laatste hebben geslikt en dan vrijdag of zaterdag ong worden dat heb ik vaak 1 a 2 soms 3 dagen na mijn laatste pil jullie? Ben ik nu te vroeg gaan testen? dat ik niet al die vreugde begin te krijgen voor niets..
meiden die positief teste en ongi werden hebben een vmk gehad, dus ze waren zwanger maar er is iets misgegaan... Ik vindt dat je altijd moet wachten tot je nod maar veel kunnen dat niet....het kan altijd nog misgaan namelijk...maar hoeft niet meid...
Sproettie: gefeliciteerd hoor. Die test is volgens mij echt positief. Of je te vroeg getest hebt weet ik niet, want ik snap niet precies wanneer je nou gestopt bent met de pil?
Ik was 12 a 13 juni ongesteld geworden tot ongeveer 17 a 18 juni, toen de pil doorgeslikt tot afgelopen zondag en maandag gestopt dus gister. wanneer heb ik mijn ei gekregen dan..
Hm, wanneer je je ei hebt gekregen is moeilijk te zeggen als je aan de pil was. Ben je een (of meer) pillen vergeten? Een eisprong zul je dan in ieder geval na die vergeten pillen hebben gehad...
ik ben in het begin mijn pil vergeten in de eerste week een hele dag en toen heb ik er 2 de volgende dag genomen en in de 2de week.. plus dat ik in de 3de diaree had.. lekker dubbel ook.. wat denk je nu?
Oh ik voelde net wat gaan in mijn broekje heb ik veel afscheiding in eens beetje zalm kleurig / bruingeel. allemaal propjes. Betekend dat iets?
Hai, ik heb echt geen idee... Voor mij is het al heul lang geleden dat ik de pil slikte. Ik meen me te herinneren dat het uitmaakt in welke week je een pil vergeet. De kans op zwangerschap is het grootst als je een pil vergeet in week 1. Wanneer je eisprong dan komt weet ik niet. Denk dat daar ook geen algemeen antwoord op te geven is. Maar het lijkt me het waarschijnlijkst dat die eerste vergeten pil wel eens de "schuldige" kan zijn .
ik heb net weer een test gedaan omdat iemand me dat aanrade maar deze is nu negatief.. vanmorge 2 positief.. wat nu
savonds is je urine over het algemeen wat minder geconcentreerd dus als ze vanmorgen licht posi waren zegt een nega test in de avond helemaal niets.
Sproettie heb geduld,misschien test jij s ochtends wel beter dan s avonds. Lastig als je het zo graag wil maar als je zwanger bent word je echt niet minder zwanger van geen test doen (zo overtuig ik mezelf altijd ) Ik zou in ieder geval niet vaker op een dag testen, daar heb je niets aan helaas!
Meis, je kan helaas niks anders doen dan afwachten. Nog meer testen heeft nu geen zin. Als ik je een tip mag geven: ga gewoon even wat anders doen. Lekker voetbal kijken, de voorbeschouwing en nabeschouwing erbij, en zet het ff uit je hoofd. Het is moeilijk hoor, ik weet er alles van. Maar je moet nu echt gewoon even afwachten en dan maar zien. Het kan zijn dat je ongi wordt, het kan zijn dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt, maar misschien ben je ook wel aan het ontpillen (daar kun je ook zw.verschijnselen van krijgen). Je eerste testen waren hoopgevend, dus hou je daar aan vast. En tot je weer mag testen: lekker even de zinnen verzetten!
hoi dit is de test die ik vandaag heb gedaan wel licht voor de tijd dat ik zwanger ben maarja het voeld goed met symthomen en zo
Ja ik word er onzeker van morge wilde ik weer testen maar ik ga nog even een paar dagen langer wachten zodat mijn geld ook niet opraakt! haha ik hou jullie op de hoogte! heb wel al sinds donderdag zo'n ongesteldheids gevoel onderin wat best pijnlijk is! en ik kan niet meer poepen.. auww morgen geef ik nieuwe berichten veel plezier met voetbal iedereen!