Danique, zie wel twee streepjes maar denk dat ik verkeerd kijk kan je het hoesje er een op doen en dan een fotomaken?
meiden ik heb niet meer getest vanmorgen ik ga morgen weer testen. De huisarts zei net dat ik geen ontstekingen heb na mijn bloedtest.. Ik keek net even maar heb wel licht bruine afscheiding wat betekend dit? ik ga toch niet ong worden he?
@sproettie, dat kan beide kanten op het kan je ongie zijn maar het kan ook nog oud bloed zijn van de innestelling, heb ik ook gehad bij deze zwangerschap. succes!
woo hoe spannend is dat! ik blijf nog steeds een beetje zeurderig gevoel houden.. gister had ik 2 testen licht positief..
nou dan doe je een test, maak je een foto (even op de makro stand, bloemetje op je foto toestel) en dan bekijk ik hem even voor je . Ik zelf heb honderden testten gedaan hihihi kruidvat was blij met mij.
Nee ik wacht tot morgen ochtend.. dan is het veel zekerder.. ik wordt alleen onzeker van die afscheiding.. en nog altijd het gevoel of je ong bent al vanaf donderdag is het aan het zeuren in mijn lies + mijn darmen zijn in de war..
@sproettie dat kan inderdaad nog beide kanten op maar vond de test van je van gister al vrij posi hoor. hopen dat het goede symptomen zijn.
ichtus ik ben bang van niet ik heb vorig jaar nadat ik net 4maanden ervoor bevallen was een test gedaan omdta ik dacht zwanger t ezijn maar ik kreeg dus met die kruitvat2v5 een vals positieve streep het was echt heeeeel licht en was dus niet zwanger achteraf. ik heb 4aug mn eerste afspraak hoop dat alles goed is!!!
Makey die is overduidelijk Gefeliciteerd!!!! Ichtus wat is dat??? Ik zie een streepje ik kan niet zien of ie roze is of niet, maar ik zie wel een streepje Heb jij iets te vertellen hihi?
@ makey, gefeliciteerd! Klopt je banner wel? Wat een duidelijke test zeg op zo'n vroege termijn!!! @ ichtus, ik zie een licht streepje!
ben bang dat ie echt roze is ja....deze foto is na t indrogen.. vandaar dat ie wat gelig uitslaat..camera batt. was leeg dus kon niet eerder foto maken.. euh....schiet mij maar lek.. ik snap er werkelijk geen drol meer van!!!
ik ben vast kleurenblind.. ja dat zal t zijn..en dat streepje is vast niet goed... ik had er nog 1 over dus ik dacht.. ach wat kan mij t schelen...testneuroot die ik ben.. t blijft leuk..maar dan moet ie me niet zo laten schrikken.. kga straks nog wel ff naar de kv.. dan is ie vast witter dan wit...buiten dat.. ik moet pas maandag ongi worden.. dus dan zou ie ook wel erg vroeg zijn.. euh.. kan iemand me even een schop verkopen en me wakker schudden.....!!!!!