Daarom...maar ik denk dat ik nog een paar dagen probeer te wachten, omdat die nog ZO licht is. Misschien is het wel een vals streepje want dat las ik ook steeds meer hier op het forum...Duuusss ik probeer nog ff te wachten....I'll keep you posted zodra ik weer getest heb off course
Het is in ieder geval goed om enigszins gereserveerd te zijn met lichte streepjes...de tijd dat een streep een streep was lijkt een beetje voorbij als ik alle forumberichten doorneem, maar jouw streepje kan net zo goed een begin zijn van een duidelijke vet positieve streep hé meid dus keep me posted Knap hoor dat je zolang kunt wachten met testen
Hoi Dames, sorry dat ik zo inbreuk doe op jullie forum, maar ik heb even een aantal meningen nodig van doorgewinterde tuurders! Omdat ik een aantal dingen opmerkte die ik in verband bracht met een zwangerschap, heb ik gisterochtend maar een testje gedaan. Het resultaat was echter heel onduidelijk, ik zag een heeeeeeel licht streepje maar ik vond het zo licht dat ik de test heb afgedaan als negatief. Later (na 10 min) pakte ik hem nog eens op, en toen bleek hij door het indrogen duidelijker geworden. Het is een cb test en eigenlijk was alleen het pennestreepje aan de linkerkant duidelijk te zien, de rest was nog steeds erg vaag.. Later heb ik een foto genomen en bewerkt op mijn computer, daar kreeg ik het onderstaande resultaat uit. Het punt is alleen dat ik, als ik het goed heb berekend, nu ergens tussen 5 en 6 weken zwanger zou zijn. Dan zou een test toch niet meer zo'n vaag resultaat moeten geven? Ik wil binnenkort nog een andere test doen, maar ik zit in het buitenland en heb geen idee waar ik ze kan kopen! Zal morgen wel even op jacht gaan denk ik.. Kunnen jullie me in de tussentijd laten weten of dit wel of niet positief is?
ik ken die testen eigenlijk niet en een penne streepje ik weet niet wat dat betekend heb je de kruitvat testen gedaan 2 voor 5 euro??? die hebben bij mij nog nooit vals getest zie in mijn fotoalbum die was 4 dagen voor mijn nod op 22-06 vorig jaar
Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik heb zelf helaas geen ervaring met deze testen en weet dus ook niet of een pennestreepje positief is op deze test, sorry. Ik heb wel een uitgebreid testrapport van de + testen gelezen op deze site POAS ~ The +/- Tests waar uit blijkt dat je de anti body strip van deze test eigenlijk altijd wel ziet en zeker als je de foto gaat bewerken. Ik gebruik ze daarom ook niet, want ja ik haal mijn testen uit elkaar en tuur echt op mijn testjes op zoek naar een streepje. Ik zou een nieuwe test doen. Succes meid!
bedankt voor de link! Een van die testen die ik heb gebruikt blijkt na afleestijd inderdaad vaak een + te geven, ik ga dus maar uit van een negatief resultaat. Wellicht binnenkort een ander testje doen. Helaas geen kruidvat op corsica!
Graag gedaan Luca. Ik hoop voor je dat je vandaag positief test meid! Bij een apotheek kan je in ieder geval wel een zwangerschapstest krijgen. Succes
hai meiden, was hier gisteren ook...zou vanmorgen hetzelfde testje doen welke gisteren ichtus gedaan heeft. nu kwam er binnen de min een streepje. heb er een foto van genomen, maar zit nu op me mobiel....ik heb nog last van me keel, maar me temp was weer vet omhoog gegaan. foto krijgen jullie nog te goed van me! xxx mamatje
Nou hier istie dan.....heb zelf het gevoel dat het zo`n pennestreepje is....die zo en zo altijd verschijnt offffff toch niet?
mamatje77 ik zie idd een pennestreepje maar volgens mij is dit negatief het moet een brede streep zijn
Mamatje ik zie inderdaad een pennestreepje, maar ik weet niet of dat bij deze testen positief of negatief is, dus ik kan er niets over zeggen. Ik zou een kv 2 v 5 doen. Ik hoop voor je dat de volgende test duidelijk positief is meid Ik heb gelezen dat die + testen na afleestijd bijna altijd wel een vaag positief resultaat laten zien bron POAS ~ The +/- Tests, dus ik gebruik ze niet. Van Ichtus heb ik gisteren begrepen dat de clearblue testen vernieuwd zijn, dus wie weet geldt dit nu niet meer
mamatje ik zie ook t pennestreepje, maar volgens mij loopt ie wel breed door maar dan lichter.. als ik m vergroot...zal s kijken of ik dat zichtbaa kan krijgen..
ff vergroten.. dan zie je dat de streep ook breed is.. al is die licht..deze testen hebben sowieso.. ook bij flink posi wel dat er 1 kant van de verticale streep donkerder is.. zal m ook ff in negatief zetten..
ik zie ook een streepje die van donker naar licht loopt maar zover ik kan zien issie net zo dik als de controle streep...