meiden.. Ik had gister vaag een positieve test met lichte urine.. Dus hoopvol ging ik vanmorge testen maar deze was negatief.. toen zag ik bloed en dat was veel oud donkerbruin bloed.. Ben ik niet meer zwanger of moet ik opnieuw testen zo meteen? ik voel me gewoon zwanger.. of ben ik gewoon ong geworden..
Ik denk dat je gewoon ongi bent geworden! Ik moet zeggen dat ik die ene test ook absoluut niet duidelijk zwanger vond! Je hebt nu gewoon je ontrekkingsbloeding van je stopweek en zoals ik het zie ben je niet zwanger geweest, sorry. Succes de volgende ronde!
Ik heb 3 verschillende testen gedaan die allemaal duidelijk wel licht positief waren hoor.. Hoe verklaar ik dan voormezelf al die sympthonen toen ik er nog niet vanuit ging zwanger te zijn, en dat trek gevoel in mijn onderbuik al een week lang.. oh dit is pas verwarrend allemaal..
Welke testen heb je een positief resultaat gehad dan ???? Heb je van alle 3 een foto ?? (heb alleen die van KV gezien en die was wel heel erg bewerkt, controlestreep was zowat zwart door bewerking)
ja dat kwam door mijn camera die is niet zo goed dus kreeg het niet goed voor elkaar ik dacht dan maar contrast wat aanpassen.. maar ik heb van het kruitvat, testjezelfnu en prodictor gebruikt. Maar ik heb ook een negatieve dus zie duidelijk verschil tussen die met streepje en zonder en ik begreep hoe licht een streepje ook is een streepje die roze is is positief en je hebt dan gewoon het hormoon..
Helaas meid! Predictor geeft heeeeeeeeeeeeeeel vaak een streep terwijl er geen hcg is (ik heb de test ook gedaan met kraanwater en kreeg ook een lichte roze streep). En KV staat tegenwoordig ook bekend om vals positieve strepen, die na opdrogen zelfs duidelijker worden. Die van test je zelf ken ik niet .. heb je daar een foto van gemaakt?
predictor en testjezelf testen zijn niet goed dus daar moet je echt pas met een duidelijke streep blij mee zijn meid.. De kv, die kan ik niet beoordelen omdat de foto zo slecht is.. maar jammer genoeg hebben ook deze testen soms een indroogstreepje. Als je wel zwanger was, dan is t waarschijnlijk niet goed gegaan en kan me voorstellen dat dat je heel verdrietig maakt.. je gaat toch een klein beetje aan t idee wennen he.. dikke knuf!
Heb je toevallig nog de foto's sproetje. Als je oud bloed verliest hoeft het nog niks te betekenen. Pas als je helder rood bloed gaat verliezen denk ik dat het toch een vmk is. Dus nog even in spanning zitten! Ik heb eindelijk duidelijkheid! Ik ben vandaag dik dik ongesteld geworden. Ik begin vandaag ook weer aan de pil. Even geen 3de voor ons. Een beetje nageaapt van Ichtus, gelukkig compleet, compleet gelukkig op dit moment. We hebben 2 mooie meiden, dus wat wil je nog meer=!=! Mijn man wordt per 31 dec. ook ontslagen (geen werk meer wegens bezuinigingen), dus dan is de rust wel even handig en voor in de toekomst zien we wel! Ben aan de pil, dus kan van alles nog veranderen...hihih Wel blijf ik hier lekker meeturen! Bedankt voor al jullie lieve reacties!!! xx
Ik heb geen foto en om die nu nog te maken heeft geen zin lijkt me.. ik heb er gewoon ook geen geschikte camera voor..
Kijk ik heb het niet eens gepland dus leefde er niet naar toe ik voelde het alleen zo dus dan is het zo verwarrend
@Sproettie.. ik ben HET bewijs dat psyche en lijf je enorm voor de gek kunnen houden.. iedere maand (en dat terwijl we er niet eens mee bezig zijn, al zijn we wel erg vruchtbaar) heb ik wel symptomen en soms zweer ik gewoon dat ik zwanger ben.. vage lijntjes in overvloed...Ook ik weet hoe frustrerend het is om die onzekerheid in jezelf te vinden.. Ook nu weer lichte lijntjes hier.. maar dit keer eigenlijk niet echt het gevoel dat ik zwanger ben.. waarom dan testen zul je denken.. ach..ik ben gewoon een hopeloze testjunk en als je er dan nog 1 hebt liggen kan ik die verleiding niet weerstaan.. als er dan ook nog een 2e streep op verschijnt dan zet dat je weer aan het denken... en begint het hele riedeltje weer opnieuw.. toch ben ik nu dan eindelijk wat nuchterderderder (?)... t enige dat je kan doen is afwachten....helaas... Ik ga je niet zeggen dat je geduld moet hebben of dat je jezelf niet gek moet laten maken, want dat is vaak onbegonnen werk.. als t eenmaal in je kop zit zit t niet in je kont.. knuff meid....
Precies, zoals ichtus het zegt .. Kan me voorstellen dat t verwarrend is, iemand anders heeft t al een keer gezegd volgens mij.. de tijd van een streepje is een streepje is volgends mij voorbij jammer genoeg.
Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste test in mijn leven gedaan en die was licht positief en dan inderdaad gaat er van alles door je hoofd en wil je alle baby spulletjes bekijken die er zijn en hoop je op zekerheid en zekerheid en denk je een baby te gaan krijgen.. Maar ergens denk je ook ja hallo dat kan toch niet en je hebt een lichte test enzz.. maar dat is toch vaag dat sommige testen positief geven maar niet zo zijn.. ik weet niet..
ik had ook in de eerste ronde een licht positieve test. mensen hadden me hier zelfs al gefeliciteerd, maar daarna weer negatief getest en kwam de ongi. en idd van predictor lees ik alleen maar slechte dingen. ik had trouwens met kruidvat 2voor5 euro getest. succes... en wie had nou die van clearbleu getest? ik zie ook een bredere streep hoor alleen wat lichter. ik zou idd over 2 dagen nog een keer testen maar dan met 2voor5
Toch nog even een aanvulling op mijn eerdere bericht. Ik zie een pennestreepje, maar ook wel degelijk een dikker streepje mamatje...ik zou er zeker nog een testje er tegen aan gooien. Succes meid!
Sproettie sterkte meid, de teleurstelling kan heel groot zijn, zeker als je het zo graag wil. Hou het nog even in de gaten, het kan een onttrekkingsbloeding zijn, maar hou er ook rekening mee dat je periode gewoon is aangebroken en je dus niet (meer) zwanger bent. @Ichtus mooi gezegd meid!
Ik had even een vraag. Ik testte gisteren duidelijk positief, vandaag weer eentje gedaan en die is nét hetzelfde. Is het niet erg dat die 1 dag erna nog niet donkerder is?
Heb je toevallig nog de foto's sproetje. Als je oud bloed verliest hoeft het nog niks te betekenen. Pas als je helder rood bloed gaat verliezen denk ik dat het toch een vmk is. Dus nog even in spanning zitten! Ik heb eindelijk duidelijkheid! Ik ben vandaag dik dik ongesteld geworden. Ik begin vandaag ook weer aan de pil. Even geen 3de voor ons. Een beetje nageaapt van Ichtus, gelukkig compleet, compleet gelukkig op dit moment. We hebben 2 mooie meiden, dus wat wil je nog meer=!=! Mijn man wordt per 31 dec. ook ontslagen (geen werk meer wegens bezuinigingen), dus dan is de rust wel even handig en voor in de toekomst zien we wel! Ben aan de pil, dus kan van alles nog veranderen...hihih Wel blijf ik hier lekker meeturen! Bedankt voor al jullie lieve reacties!!! xx