@Warhoofd.. meid wat balen van de baan van manlief... maar even pas op de plaats lijkt me goed... knuffie
dit is min kv testje van gisteren... ik had met telefoon wel een foto genomen vlak na testen omdat camera batt nog leeg was.. deze is nog niet gelig...
hadden ze nu alweer nieuwe bij de kv? Anders heeft de trekpleister ook die van 2 voor 5 he, zijn precies dezelfde . Want lijk hier echt wat te zien.. maar is twijfel he, omdat tegenwoordig er vals posi voorkomt.. grrrr!
@Trishka.. hier is geen trekpleister helaas..misschien race ik nog wel ff naar t durp hiernaast **offtopic** heb even jullie mooie meisje bewonderd...met tranen... zo compleet.. heel bijzonder!!!
dank je meis... mis dr elke dag, hoe blij ik ook ben met dit nieuwe wondertje natuurlijk... Ontopic: ik hou je in de gaten meis , hopelijk snel duidelijkheid.
Nou ik ben ongesteld dus ben niet zwanger.. Maar maakt niet uit! Ik ga ook maar een banner bij houden en wie weet.. ben ik volgende maand wel zwanger Hoe kun je iets laten staan in je berichten?
@ ingef, die test van gistermiddag is mooi duidelijk!! haha niet alle testen blijven opkopen hoor, dan blijft er niks over voor mij voor over twee weken @ mamatje, weer een streepje dus! Spannend zeg. Zie nu je foto. Lijkt idd wel op een pennestreepje, maar het lijkt ook alsof ik heeeel licht rechts daarvan wel de rest van de streep zie? Vervelend hoor, nog geen duidelijkheid. Misschien binnenkort eens met kv 2v5? @ ichtus, ik zie het streepje toch echt! Ben benieuwd naar een volgende test...
@ichthus, mijn allereerste test van deze zwangerschap was nog íets vager denk ik.. Was 10 DPO. Dus ik zeg....
hai meiden, ichtus, vandaag is me nod, maar als je me tempstaatje ziet.....vind het erg spannend worden....ga straks maar weer testen halen. verder erg duizelig aan het worden.... xxx van mij
mamathe, ik denk dat je je ei pas op dag 18 of 19 hebt gehad... als je je eggwhite weghaalt, wat doet FF dan? maar je tempkaartje ziet er wel super uit hoor!
Nou, ik heb ook weer getest. Maar ik kon vannacht niet slapen, want lag te piekeren en daardoor heb ik geplast om 1 uur, half 4 en kwart over 6. Ik heb dus niet echt een ochtendurine gehad, die van kwart over 6 was ook erg licht. Toch getest en het streepje is superduidelijk, maar niet duidelijker dan gisteren. Nu maak ik me meteen weer zorgen, want de vorige keer werden de testen lichter en werd een mk. Of kan dit echt komen doordat ik zoveel geplast heb vannacht? Bij deze de foto's. Je ziet ook dat de test van gister veel geler is, omdat dat dus echte ochtendurine was zonder 's nachts geplast te hebben. Jullie mening please.....Bovenste is dus van gister met ochtendurine. Onderste van vandaag met "ochtendurine" die heel licht was omdat ik zoveel moest plassen.
meis, niet gelijk druk maken hoor, ik heb t ook gehad, tussen de ene en de andere dag zag je niet echt verschil, leek zelfs iets lichter. Bij mij kwam t doordat ik meer water ben gaan drinken, dan is e urine verdund zeg maar.. en jij hebt nu dus ook met minder geconcentreerde urine getest doordat je vaker hebt geplast in de nacht. Zolang je geen rare dingen voelt zit t goed meid!
Dat de onderste lichter is kan heel goed komen door dat je urine minder geconcentreerd was. HCG zou per 2 dagen moeten verdubbelen, hier zit 1 dag tussen en je zult zien dat zelfs als je meerdere tests doet met dezelfde urine het lijntje ook onderling kan verschillen. Je testjes zijn duidelijk positief meid! Het kan echt komen omdat je zoveel geplast hebt, je urine minder geconcentreerd is en omdat er een dag tussen zit.
nou.. toch maar naar t durp hiernaast gereden.. had 2 uur niet geplast.. met middag urine... Hij is wel roze, maar ook lichter dan gister....die van gister was overigens wel met ochtendurine.. heb m iets bewerkt anders kreeg ik m niet zichtbaar..