nou goed.. tis voor t idee... de andere doe ik morgen ochtend wel met ochtendurine, maar ikzelf denk dat t niets is...
Ik zie het lijntje ook! De kv met ochtendurine vind ik nog het meest duidelijk. Pfff spannend hoor meid. Ik ben benieuwd naar het testje van morgenochtend!
dat kan daar zeker door komen hier hetzelfde verhaal en als je vanavond weinig drinkt en je hebt morgen donkere urine dan is de kans groot dat het weer een donkerde streepje is.
oh zorgen maak ik me totaaaaaaaal niet!!! Het lijntje van gister vond ik ook positief... van vandaag vind ik echt een twijfel geval en daar doe ik dus niet aan
@ ichtus, hij is idd licht maar ik zie het wel. Wel vervelend al die lichte streepjes, beter maar gewoon duidelijkheid toch!
ja ichtus slimmerik had je beter met ochtendurine kunnen doen!! Ik zie m wel en het is met middagurine...morgenvroeg weer eentje dan?!
Ik ben ong geworden athans met donkerbruin bloed dan.. maar kijk net op een test die ik toch nog even wilde doen om ze op te maken heb ik nog steeds een licht positief streepje.. hoe kan dat dan..
ICHTUSSSSS!!!! Wat maak je het weer spannend! Ik vond je eerste test echt heel duidelijk (Daar waas ik bij eerdere testen van jou mn beeldscherm moest kantelen, zag ik het nu meteen). De Clearblue en de kv van vandaag zijn wel zichtbaar maar errug vaag.... Ben benieuwd naar de test van morgenochtend. liefs Susy
@ichtus ik zie een klein licht streepje hoor! hoop dat de volgende test echt duidelijkheid gaat geven. maar deze ziet er wel positief uit