ja meid heb je krampen? Het kan ook een innestelingsbloeding zijn....ik zou over 2 dagen als de ongi niet doorzet nog eenst testen
ik ben ook heul benieuwd.. als ie duidleijk is ga ik een digi halen.. is die net als vanmiddag (of nega) dan doe ik niks...
heb je foto van de test sproettie? en dat bloed kan ook ontrekkingsbloed zijn he.. dat komt omdat je nu geen pil slikt..kan heel goed samen gaan met wel een zwangerschap...
Ff kort berichtje tussen de anderen door... Heb hier dinsdag een mislukte matcare en onduidelijke CB geplaatst. En helaas was dat geen goed nieuws. Gister weer ongi geworden. Jammerdepammer... Op naar volgende ronde maar weer. Gek genoeg vond ik het nu minder erg dan de vorige rondes. Nou ja, het is bijna vakantie. Extra goed klussen dus deze maand... Trouwens, overweeg om ovulatietesten te gaan proberen. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Zelf denk ik dat het niet zo veel toevoegt, want met tempen vind ik mijn eisprong altijd wel. Voordeel met ovu-testen is dat je nog gerichter kan klussen natuurlijk. Heul groot nadeel: ik ben er al zo veel mee bezig en wil het zwanger worden eigenlijk niet een nog grotere obsessie laten worden. Moeilijk...
hmmmmm, Ik had net bij FF mijn dag met eggwhite weg gehaald en gaf ie aan helemaal geen ovulatie gevonden te hebben....das ook raar. Nu vanmiddag met 2v5 getest en daar zag ik geen streepje op. Nu heb ik het vermoeden....dat me ei toch iets later is geweest??? op die dag met met eggwhite, had ik vruchtbaar slijm en steekjes..maar pas die maandag erna, had ik me ovupijn.... Vandaag had ik last van duizelingen, warmte aanvallen en rare steekjes in me buik, helemaal onderin. Heb ik normaal nooit voor een naderende ongie....
Heb geen foto sorry hij lijkt op de andere net zo vaagjes.. maar wel gewoon een streepje. Ik heb geen krampjes of het gevoel ong te zijn maar wel ook rood bloed zat er tussen het is alleen niet veel.. steeds als ik kijk is het veel minder als ik normaal zal hebben.. ik weet het niet meer.. misschien toch digi test doen of gewoon afwachten? er worden ook veel mensen gewoon ongesteld en zijn zwanger.
Hoi Pinjo, ik lees dat je iemand zoekt met ervaringen met ovulatietesten...dat ben ik! Heb er heeeeel veeeel ervaring mee en goede ook! Toen ik voor de eerste x zwanger wilde worden, heeft dit 4! jaar geduurd....zat in MMM, na ons zoontje zijn we ov-testen gaan gebruiken en ben in korte tijd 5x zwanger geraakt, helaas 4x een miskraam, maar was telkens binnen 2-3 maand weer zwanger. Het zwanger worden was allang geen feestje meer, maar een gericht "werkje", dus dan maar helemaal plastisch met die testen. We deden het dan ook echt elke dag in de vruchtbare periode, dus zo gauw er een streepje kwam. Het heeft hier dus echt zijn vruchten af geworpen. We hebben inmiddels een 2e zoon. Willen nog heeeel graag een 3de en dan ga ik ze zeker weer gebruiken! Succes... ps via sensitest zijn ze het goedkoopst
Heb jouw temps overgenomen en zonder de eggwhite geeft ie m op dag 18 aan bij mij, wat wel lijkt te kloppen toch? Dan zit je nu op 9 dpo.
Ik heb zo'n schrik, voel me ontzettend zwanger en heb gisteren en vandaag positief getest maar hoop dat die knalt tegen zondag maar door de miskraam vorige maand heb ik zo'n schrik dat het ineens weer negatief wordt ofzo.. Ben ook net gaan joggen, is het dan normaal dat mijn buik wat 'pijnlijker' aanvoelt?
Mamatje 77, jij hebt op je clearblue test precies zo'n streep als die ik ook kreeg! Was dit bij jou binnen 10 min al verschenen of later pas? Ik dacht dus iets te zien maar te licht, later bleek die pennestreep er inderdaad te staan. Vandaag naar de apotheek geweest, maar hier hebben ze alleen predictor testen. Ik hoop dus maar dat ze naar behoren werken, want ik hoor er redelijk slechte verhalen over! In ieder geval veel sterkte iedereen die nog in onzekerheid zit!
Luca de slechte verhalen hebben meestal betrekking op de vroege predictor. Ik heb niets gehoord over de gewone predictor die vals positief test. Ga je morgenochtend testen?
hai hai, vanmorgen weer met 2v5 getest en weer geen streepje, ga er vanuit dat die cb ook nega was...en ik me ei een paar dagen later pas heb gehad...dan klopt het plaatje....nu alleen nog duimen dat ik geen ongie ga krijgen... ichts ennnn hoest met jou en je streepjes? trishka, kan dus wel kloppen...maar dan hou ik het op die maandag erna ivm ovupijn. xxx
Euhmm ja jij kan die maandag erna aanhouden, alleen FF denkt daar anders over hahaha, dus wees niet verbaasd als je over 4 dagen een posi test hebt of ongi wordt .. hehehe ben eigenwijs 8) .
nou dit is m dan.. stom misschien, maar ik had er of meer van verwacht of helemaal niets..tis moeilijk te zien op de foto. ik heb m bewust niet bewerkt dus als iemand daar zin in heeft.. ga je gang..hihihi.... ik test iig niet meer.. wacht mijn nod wel af....8)
nou jaaa zeg.. waarom veranderen foto's zo als je ze plaatst.. nou.. ff klikken op de foto dan maar of vergroten.. have fun..