goede morgen iedereen wat een onzekerheid al die lichte streepjes! jammer genoeg hebben we niet direct veel van het hormoon zodat we het gewoon direct weten! Een vriendin van mij die had al weken het gevoel zwanger te zijn maar al haar testen zeiden nagatief.. ze voelde zich dikker worden en dikker maar steeds bleef het negatief.. Ongesteld werd ze wel gewoon maar echt dat buikje.. toen in eens voelde ze dingen in haar buik nu wist ze het zeker naar de huisarts! De huisarts keek gelijk en ja hoor zwanger het mooie was nog wel dat ze al 5 maanden was! Die heeft nog maar 4 te gaan direct een kei mooie echo! Even over mij.. ik had gister bruin bloed daarna een beetje rose achtig maar niet wat ik gewent ben. Heb geen menstruatie pijn maar wel last van mijn darmen en nog steeds verhoging en hoofdpijn. Ik heb gister geen tampon meer gebruikt toen ik ging slapen en vanmorge werd ik wakker zonder bloed en ook naar de wc geen bloed... dit heb ik nog nooit gehad bij een ongi ik kan het mis hebben maar dit heeft wel iets positiefs nog! misschien is er nog hoop
hij is trouwens wel ietsie duidelijker dan gistermiddag..maar lang niet zo duidelijk als eergisterochtend... wat moet je hier nu mee he.. dit bedoelde ik SPROETTIE.. hoe gek kun je jezelf maken!!! pfffff
ik zie heel licht als ik inzoom wel een streepje.. is het streepje wel roze? Arg word je gek van he die onzekerheid.. slecht slapen, heel de dag er mee bezig zijn..
Het erge is dat ik gister in de Hema liep lagen er baby kleertjes in de uitverkoop. Een new born pakje met koetjes zoo lief keek ik koste nog maar 1 euro per stuk. Ik broekje en shirtje gekocht! Ik dacht is het niet voor mezelf dan maar voor me vriendin die zwanger is en ik ken er nog wel meer die een baby verwachten! Haha.. mijn hormonen nemen echt de touwtjes in handen! ik kijk zelf stiekum naar alles wat met baby te maken heeft
hier is t streepje wel duidelijk te zien.. en tis wel lichtroze.. heb genoeg indroogstreepjes gezien om t verschil te kennen.. DENK IK!!!...de indrogers eerder waren iig anders.. misschien zijn te testen anders.. weet t niet hoor.. Ik ga er maar vanuit dat het niets is... ik denk dat maandag mijn nod is.. dus ik test dan dinsdag nog wel een keer als ik niet ongesteld ben geworden..
ik denk dat ik op 29 juni mijn eisprong had.. met een lf van 14 dagen waar ik maar ff vanuit ga kan ik volgens de calculator hier testen op de 13e.. dan zou het nu ook wel erg vroeg zijn voor een duidelijke test..(al kan t natuurlijk wel)..dat zou de lichte lijntjes kunnen verklaren... nou ja.. eerst maar s met HOLLAND wereldkampioen worden..hihihi moet gelukkig t weekend werken..dus wat dat betreft kom ik de dagen wel door...
Ok dames, hier mijn testjes dus. Bovenste is van vandaag, dan die van gisteren en onderste was van eergisteren. (In het echt zijn ze wel duidelijker) Zou iemand ze wat kunnen bewerken want zuiver zijn ze ook niet echt. Bekijk bijlage 84333
Ja maar is het niet erg dat die van vandaag lichter is als eergisteren? Overigens zijn die van gisteren en vandaag wel even 'licht'.
@Bianci73: Thanks voor je reactie! Nu ben ik weer aan het twijfelen. Had besloten nog maar even te wachten met ovu-testen. Ik denk dat ik deze cyclus nog maar even niet doe. Als er weer geen zwangerschap van komt dan denk ik dat ik volgende cyclus testen ga bestellen. Het voelt nog een beetje als een drempel voor me... Heb jij samen met de ovu-testen ook een tempkaartje bijgehouden? @Ichtus: Ik zie ook een licht streepje op al je testen. @Kelly: Da's natuurlijk een hele duidelijke test! Gefeliciteerd...
Kelly ik vind m wel iets lichter, maar zo vroeg schommelt hcg nog wel een beetje (heb ik me laten vertellen dus pin me er niet op vast) dus kan heel goed. hoor. niet teveel zorgen maken.
Op de foto zie je het niet duidelijk, maar die van gisteren en vandaag zijn helemaal hetzelfde van kleur, ze zijn gewoon lichter dan die van eergisteren.
ik moet zeggen dat ik het wel raar vind!..hij hoort wel donkerder te zijn ..en vooral volgens mij bij de 5 weken hoort hij denk even donker te zijn als de controle streep! ps:wil je niet exspress ongerust maken maar dit zijn mijn ervaringen ...
Ik weet nog niet hoever ik ben, heb me maar gebaseerd op de laatste cyclus enzo Wou gewoon al een banner maken. Mijn NOD is pas morgen normaal
heb wel s indrogers gehad, maar niet zo....deze is buiten genomen en niet bewerkt..bij indriger moest ik m altijd bewerken om m te kunnen zien op de foto!!