Sorry hij is met mijn telefoon gemaakt zal kijken of de camera het doe en ik de kabel kan vinden die maakt een betere foto ga ff opzoek niet dat je dan veel van een streepje ga zien, maar zal mijn best doen
Haha ja dat kan je wel zeggen inderdaad De persona gaf vanochtend vroeg geen eisprong aan, maar bij het testen met de kruidvat testen in het begin van de middag gaf die wel een eisprong aan Nu heb ik gelezen dat Kruidvat ovulatietesten vaak vals positief testen, dus er maar een clearblue digital tegen aan gegooid voor de zekerheid en ja hoor super positief!! De persona staafjes zijn wel zonder monitor af te lezen maar de streepjes zijn bij mij lang niet zo intens qua kleur als die van clearblue of kruidvat. Bij mij klopte de kruidvat ovulatietest overigens dus wel Minimuis ik ben benieuwd!
met mijn camera lukt het helaas niet heb nog een andere gemaakt met mijn telefoon die is iets beter gelukt alleen er zit naast de teststreep een hele dikke witte streep erg raar, maar ik ga morgen nog een keer testen moet toch vroeg testen i.v.m gebruik van progesteron. Hier komt nummer2
Hier nog ff in het nega. Kan er zelf alleen niks uit halen ja die schuine witte streep die komt het beste over
woow.. iemand twijfel bij een valse test? neem een cearbleu digitale haha.. voor alle zekerheid nog eentje gedaan.. en ja hoor....ZWANGER!!! haha.. nou stop ik met testen voor mij is t duidelijk genoeg
tja je ziet wel iets maar of dat een tweede streep is of een schaduw? durf niet zo goed te beoordelen meid...
Hey meiden , Heb getest met ovulatie testen babyboom maar deze heb ik voor het eerst . (heb eerder ovulatie testen gebruikt) Ik neem aan dat ik deze als positief kan rekenen Me zus zei ook al dat hij als positief kan worden gezegd. Heb nu namelijk ook niks meer Bekijk bijlage 79858
JA idd.. maar mn gevoel klopte he.. haha... Hopen dat alles goed mag verlopen. op naar 5 juli, wie weet kunnen we dan al het hartje zien kloppen xxx k hou jullie op hoogte xxx
die klopte 100% hihi, echt super! en duimen voor een mooi kloppend hartje 5juli! ik kan 29 juni vind het echt spannend! geniet er lekker van he!! liefs xx
Hen, ja die digitale testen zijn heerlijk he- als je daar gewoon zwanger ziet staan. Daar kan geen streepje tegenop! Gefeliciteerd en op naar een mooie echo 5 juli!
Dit is een vroege test van Predictor. Die is dus "positief". Alleen snap ik er niets van alle andere testen blijven nog negatief. Wel heb ik heel veel symptomen en mijn lijf voelt anders dan anders.
Tease , Je moet niet met predictor testen want die geven vaak vals positief aan . En de streep die je hebt is ongeldig want hij klopt niet,omdat er 2 pennestreepjes staan. Als ik jou was zou ik 2 dagen wachten en dan opnieuw testen met een andere
Hey Kim, Hij is zo opgedroogd. Hij was helemaal roze. De andere die ik gedaan heb ook van predictor was ook zo opgedroogd. De controle streep vond ik wel vaag daar zat ook een pennestreepje voor... Alle overige testen zijn tot nu toe allemaal negatief We zijn al 2 jaar bezig...
Tease , o dat is raar zeg ! Ja ik heb het zelf niet zo op predictor testen. Heb je er is over nagedacht om naar een HA te stappen aangezien jullie al 2 jaar bezig zijn .