Wordt erg druk ja Altijd 2 weken over tijd?? Ons zoontje is 14 maart..hoop niet dat het dezelfde dag wordt, zou apart zijn en niet leuk voor de kids, lijkt mij. Ach, moet niet zeuren, ben allang blij dat het eindelijk raak is! Ik liep bij mn zoontje ook 2 weken overtijd en moest worden opgewekt, hoop dat me dat bespaard blijft dit keer
ichtus wat een verschil tussen de 2 testen he hihih, heb je nog wat testen erbij gehaald zodat je morgen en maandag kan testen ? Ik weet anmelijk nu al dat je je morgen echt niet kan bedwingen hehehe!
ichtus: lees hier steeds mee en zie meestal de streepjes niet zo goed maar de laatste 2 testen zie ik ook hoor! Wow super zeg.. Ben benieuwd naar de reactie van je man
weet nog neit hoe ik manlief dit nieuws ga brengen... eerst maar s wat voorbereidend werk doen denk ik...kwaaltjes noemen ofzo.. (die ik niet heb overigens.. maar goed) pffff.. en TRISH.. ja ik heb nog een KV test 2v5 en nog 1 van testpoint (?) die lagen bij de etos... ken ik zelf niet.. wil maandag eigenlijk een digi doen denk ik...
SPROETTIE... zoals ik al zei.. als je 4 dagen eerder met de pil stopt is het heel normaal dat je wat bloedverliest.. zwnager of niet.. als je niet zwanger bent lijkt t mij alleen logischer dat je een normale ontrekkingsbloeding hebt..en niet 1 dag.. ik zou er nog een testje tegenaan gooien.. maar wie ben ik
Hihihi Ichtus die man van jou valt vast van zijn stoel, eerst maar rustig voorbereiden inderdaad ;P @Luca ik denk wel dat je zwanger bent. Ik vind de streep op de predictor (als deze onbewerkt is tenminste) te duidelijk voor vals positief en je Cb was licht positief toch? Ik zou toch nog een andere test doen. Waar zit je in het buitenland? Bij sommige grote supermarkt ketens verkopen ze ook zwangerschapstesten. Ik heb overigens niet vals positief getest met de vroege predictor (2 x gebruikt) muv sensitest dipsticks (1x) Mijn Hcg level is denk ik nagenoeg 0 als ik niet zwanger ben. Heel veel succes, ik duim voor je meid!
ik vertel t m anders morgen avond als NL wereldkampioen is.. dan kan zijn avond toch niet meer stuk...hiihihihi...
hahaha, das idd misschien wel handig! ga voor je duimen dat de test morgen weer iets duidelijker is .
Ichtus: wow!!!!gefeliciteerd!!Deze keer is het echt zo!!! mooi hoor, nog een kindje erbij, inderdaad een godsgeschenk! Maar zooo, jullie zijn echt supervruchtbaar joh, mooi! (al was het hier ook steeds erg snel raak) Liefs
Mijn Cb was inderdaad licht positief, nu inmiddels 5 dagen geleden. Die pred. van gisterochtend was heeeel licht, die van gisteravond dus duidelijk (foto is niet bewerkt). Ik heb inderdaad ook ontdekt dat ze testen verkopen bij de carrefour, dus daar maak ik vanmiddag nog een een pitstop!!
Ik vind die duidelijk streep van Predictor zeker nog een testje waard meid, dus hop naar Carrefour en een nieuw testje doen met ochtendurine. De vroege predictor test bij veel vrouwen vals positief, maar ik vind jouw streepje toch wel echt duidelijk hoor. Laat je het nog even weten? Ik ben alvast heel erg benieuwd want ik denk dat er een goed kans is dat je toch echt gewoon zwanger bent hoor!
@ ichtus, het streepje is echt duidelijker!! Wat spannend zeg!! Ben benieuwd naar de digi!! Doe je die met indicator? Spannend hoor, number five on the way!
hai meiden, ichtus...jeempie meis alweer zwanger...alvast gefeliciteerd! had net een 2v5vtestje gedaan, zag eerst niets...maar nu die opgedroogd is zie ik wel wat staan...normaal gesproken niets....zou het dan toch zo zijn? heb ook heeeel veel witte afscheiding en last van opvliegers, het zweet gutst van me gezicht...