Zal eens kijken of ik hem op de foto krijg want dat valt meestal niet mee met zo´n streepje... Moment....
Ingef.. dat zijn mooooooie testen.. GENIET ervan meid..... vind t echt super voor je.. heb je zoooooooooooolang zien kletsen bij NOD.... dan nu eindelijk mooie testen.. SUPERRRRR...
ben benieuwd JAIRA.. ik kreeg m ook niet beter op de foto dan degene die ik heb laten zien.. zelfs als ik m bewerk wordt ie niet echt duidelijker, maar goed.. ik wil een streepje kunnen zien zonder m te bewerken.. basta!!
las net dat korte nacht en veel drinken vorige avond wel echt verschil kan uitmaken.. heb daar dan echt geen enkel verstand van, maar t geeft wel weer wat hoop.. zou wel wat verklaren.. t streepje van gister was natuurlijk ook licht.. al was ie wel echt duidelijk..
Aan beide voldoe ik Hoopvol Tuurlijk gun het jou ook en bedoel het niet vervelend maar toen ik jou bericht las vanmorgen was ik ook even opgelucht. Hier is de foto maar ik krijg hem er erg moeilijk op:x
ingef, mooievtest hoor! steeds duidelijker! vanmorgen had ik even geen hoop meer...maar nu zie ik net als gisteren toch weer een 2de lijntje maar pas na testtijd.....weet dat het eigenlijk niet meer geldig is....maar 2 opdroogde lijntjes...is dat toeval of een beetje hoop? normaal blijven ze altijd witter dan wit zonder opdrooglijntjes.....advies hellup!
@mamatje77, ik wil je geen valse hoop geven, officieel mag je na 5 min je test niet meer aflezen. Ik heb dat met mijn test toendertijd wel gedaan, ik zag toen hij opgedroogt was ook een streepje, na 2 dagen een duidelijker streepje. @jaira ik zie heel licht een 2e streepje. XXX Gusam
JAIRA.. ik zie m wel hoor, maar idd veel lichter dan gister.. als ik t even vergelijk met mezelf.. die van jou waren gister duidelijker dan die van mij en ook vandaag is ie duidelijker.. maar t verschil is nagenoeg tzelfde.. Zullen we dan allebei maar veel hoop hebben??? nu is ie hier ook opgedroogd en wat duidelijker, maar precies op t teststreepje zit een kleine beschadiging. tss.. MAMATJE.... FOTOOOOO
gusaj, dus wel een kleine kans? andere keren bleef ie witter dan wit en nu al 2 keer na die 5 min iets....
Ichtus praat alleen met je als je een foto toont We gaan heeeel veel hoop hebben meis, blijf het een vreemd verhaal vinden, ff de tijd 24 uur vooruit draaien dan weten we vast meer, pfff duurt zo lang, wordt een lange dag dit
ichtus, dikke knuf, wilde zo graag dat je nu duidelijkheid had, ondanks de beschadiging, toch een foto plaatsen misschien? ben toch wel benieuwd hoe ie op is gedroogd...
irritant meis, dat je nu nog steeds niet weet hoe en wat..hopelijk heb je morgen of overmorgen duidelijkheid meis want dit is niet leuk meer voor je!Knuf!