Die lijkt mij wat grijs.. heb je mijn foto gezien? toch echt een duidelijke roze streep! de huisarts heeft het bevestigd dus feliciteer me nu maar
ja meis, die van testjezelf waren bij mij niet betrouwbaar, gaf bij mij ook zo een streepje na afleestijd... vandaar dat ik ook nog een beetje voorzichtig ben.. Maar ik hoop voor je dat t wel gewoon zo is meis , nog ff geduld op de echo dan he.. ik zou persoonlijk wel een nloedtest willen voor de zekerheid.. maar dat ben ik . Ga je nog een kv testje ertegenaan gooien binnenkort of wacht je gewoon tot de echo?
Als het voor het opsporen van je eisprong is zeg ik positief. Als je de test gebruikt als zwangerschapstest ben ik niet zo zeker.
@nynke thanks,nee voor eisprong niet voor een zwangerschapstest... ik weet gewoon nie wanneer me ei is dus ik doe af en toe een testje aangezien ik nu al boven de 100 dagen zit
hahahahahahaha ik seks me een ongans hahahaha kruidvat heeft toen ook paar keer positief aangegeven (nooit meer kv voor mij) en de dipsticks van babyboomshop vond ik onduidelijk...deze is van matcare,best betrouwbaar of niet?
sproettie, ik hoop dat je weet wat je doet, en niet dat je strakjes total loss zit van verdriet. aangezien een huisarts heel snel zegt licht streepje is zwanger. en dan later met een bloedtest eruit komt helemaal niet zwanger.. hoop t zo voor je. maar heb angst dat je straks verdriet hebt..
En wat denken jullie???.... Ik zit 1 week voor NOD, maar eigenlijk is dit dag 12 na inseminatie.... Beetje ingewikkeld!!! BEn benieuwd naar jullie reacties.... hier thuis is ie overduidelijk! Oh ja en die banner... hahaha ben beetje voorbarig! hahaha
@marooz een voorzichtige felicitatie hoor! zie duidelijk een streep!! @all meer reacties welkom op mijn test...sorry beetje onzeker!
@marooz, ik zie ook een streepje hoor. Spannend! @ikhebjelief, Ik gebruikte de testen van sensitest altijd ben niet bekend met andere. Maar hij is duidelijk hoor.
Toch fijn om te horen dat jullie hem ook zien! :-D Al durf ik door mijn lichaam al te zeggen dat het zo is! Altijd fijn om het van anderen nog te horen! :-D
Hoi meiden, hoe doen jullie die testjes zo bewerken? Ik kom niet verder dan het in negatief zetten in paint... Ik bedoel zulke scherpe kleuren en donkerder maken.. Kunnen jullie dat ook met onderstaande foto doen? Krijg het streepje namelijk niet duidelijk op de foto, maar hij zit wel op de test...