misschien was je piek vannacht??? eggwhite (vruchtbaarslijn bedoel je toch?).. kun je 3 dagen voor tot 2 dagen na je ei hebben heb ik toevallig gister gelezen.. dus dat is goed...lijkt me dan...
Als je op me temp kaart kijkt heb ik al 3 dagen egg white heb wel vannacht veel last van rechts onderin buikpijn steken gehad nu nog steeds wet
na een posi test kan t tot 2 dagen duren voor je ei ook echt springt heb ik begrepen, dus kan best zijn dat je temp morgen pas omhoog gaat? Welke ovutesten gebruik je? die van de kv schijnen niet echt goed te zijn.
Sensitest gebruik ik ze worden bij mij nooit knal positief en kan ook geen foto laten zien nu maar denk als me temp morgen of overmorgen omhoog is dat me ei dan geweest is
ichtus , knuf meid... en nu maar 2 condooms tegelijk . heit ik zie m ook .. maar hoop echt dat ie duidelijker word anders vrees ik dat ie niet goed is.. ( laat heitje laat posi testen asjeblieff !!! ) op die bewerkte zie ik m bij naderinzien ineens kei goed! en daar moest ik toch moeite voordoen !! DUIMDUIM!! flower , indd als je een posi test hebt gehad duurt het 24/48 uur dus is je piek geweest. dan is het logisch dat hij nu niet meer posi is . ( snappie ? ) dus als je gister een posi hebt gehad dan is het vanaf toen ong 24 tot 48 uur voordat je ei is. x
ichtus: balen meid... snap wel heelk goed dat zwanger zijn een deel van je geworden is... hoop het toch voor je lieverd dat het als je het ntoch graag wil nog een keer raak mag zijn! Heitje: ik zal proberen vandaag nog even een foto te plaatsen! Die van mij is echt een stuk donkereder geworden. Ik hoop toch heeeeeeel erg dat je je bij mij mag voegen hoor bij de maart mama's!.... Lieverds, ik kom hier nog wel wat buurten hoor! Als dat mag van jullie! :-D Liefs en dikke kus voor jullie!
Mag ik ook nog ff inbreken? Heb 2 dagen voor NOD getest, kon mezelf echt niet meer bedwingen. Nu duimen,duimen,duimen..
Ow heitje..ik hoop zo voor je dat het goedkomt...vond je streepje wel weer duidelijker trouwens... Ik duim voor je!!
Ik kom weer even stalken... Kon me echt niet inhouden en heb net weer getest... Binnen 5 minuten kwam er al een streepje en hij is nu veel duidelijker! Op de foto is hij nog niet eens opgedroogd, dat was bij de vorige testjes wel nodig, anders kreeg ik het 2e streepje niet op de foto... Bekijk bijlage 85588 (er zit alleen bij het testlijntje een zwart pupje, zat er al en kreeg ik niet weg!) Is dit positief? Heb wel echt ongikrampen!
Ik zie ook duidelijk een streep! Gefeliciteerd!! De ongie krampjes zijn heel normaal verder, al is t wel eng hihi
ik zie zonder moeilijk te doen een tweede streepje hoor!!!gefeliciteerd!! en ik heb ook heel erg die krampen gehad toen ik zwanger was,heeft de een meer last van dan de ander.
Ja echt heel eng, en dan in combinatie met mn niet zo denderende temp...pff ik hoop dat deze week een beetje snel voorbij gaat....zonder ongi! Dank jullie wel meiden
Ennuh, je temp is nog gewoon boven de coverline toch, dus das alleen maar goed meis, de 1 heeft nu eenmaal een hogere temp als de ander. Bij mij had ik met e zwangerschap van *eliza een temp van 37,1 gemiddeld en nu van 36,8 dus hoe hoog je temp is zegt niks, zolang ie maar boven de coverline zit en das bij jou echt wel t geval!