Ja ff teruggezocht, je had toen een topic geopend Wat heerlijk meid dat het na 2 jaar eindelijk gelukt en niets onduidelijk enzo!! Gefeliciteerd!
Hey Allemaal! Thanks voor de reacties! Idd na dik 2 jaar is het gelukt, nu verder duimen dat het Goed gaat komen! Maar dat moet lukken! Hele dikke knuffies! En ik hou jullie op de hoogte!
goedemorgen dames wou even zeggen dat ik me ei heb gehad bedankt voo rhet mee denken me temp was gisteren 36.8 en van morgen schooot hij naar de 37.4
Ellen en Tease: Van harte gefeliciteerd! Na al die onzekerheid, zwanger! Super!! Geniet ervan! Jane: ik zie niets, sorry! Flower: fijn dat je nu eindelijk een normale cyclus hebt/krijgt!
jeeejj heb een knal ovulatie !!! do en gister gevreen. vandaag ook natuurlijk... en morgen ook maar hopaaa!! hahaha was het nu beter om voor je ei of vlak erna te vrijen....
jane: Ik zie wel heel licht een streepje hoor!! tease: gefeliciteerd!! Alleen hoe kan je nou rond je nod zitten en dan 2-3 hebben staan? Dan ben je toch al veel verder?? En voor iedereen die het weten wil....Ik verlies nog steeds een heel klein beetje bloed dus heb er vanmorgen maar een duidelijke test tegenaan gegooid en....joehoe!!!! Bekijk bijlage 86281
super! een dikke proficiat !! ik had ook verlies tijdens mijn tweede zwangerschap (eerste werd een miskraam) en dit hield aan tot 12 weken zwangerschap. Maar uiteindelijk toch een prachtige dochter gekregen. Als je maar geen buikpijn enzo erbij krijgt en het niet te hevig is niet al teveel zorgen (proberen) te maken ik weet hoe ik was 1 en al zenuwtjes tot de volgende echo Succes!
Haj haj, Gister getest en een bijna niet te zien licht roze streepje Vanmorgen weer getest, wat denken jullie??? Liefs Noek