mooie test hoor dees ! en anja ook ! gefeliciteerd tease , ik zie m wel heell licht.. hoop voor je dat ie overmorgen (bijv.) duidelijker is !!
haha ben ik echt zo'n goeie tuurder geworden even bewerkt tease en dan zie ik m nog beter.. ik duim voor je ! Bekijk bijlage 80149
Tease, hij zou wel snel duidelijker moeten worden anders heb je er niets aan. Heb niet meer zoveel vertrouwen in zulke streepjes! Dees, zo dat is een echt onvervalste knaltest! Super! Anja ook jij van harte! Die CB is al goed duidelijk!
We wachten het even af!.. Overmorgen nog een keer testen. Aangezien we ons dus vergist hebben in de data!.. Echt duidelijk vind ik hem inderdaad niet... maar ja ook nog steeds niet ongesteld. Dees zo wil ik hem ook hebben hoor
bepaalde mensen hier op t forum doen pendelen ( met een ketting bijv. kijken wanneer iemand zwanger word.. )
Thanks, Dan snapte ik hem toch wel goed. Heb zelf ook een pendel hier ! Weet alleen niet wat ik er echt van moet vinden!
ja die pendels... ach vind het wel grappig om te vragen maar dan was ik al wel 6 keer zwanger geweest ( + 1 keer toen ferdi in afghanistan zat )
Mijn scherm is ook Huge! En lydia thanks nog voor het bewerken, had hier zelf niet aan gedacht. Overmorgen zeker nog keer testen!
zo zie ik m ook TEASE.. op de bewerkte foto... spannend meid.. hoop dat ie duidelijker wordt... die pendel die ik had van Musty klopte...alleen t geslacht niet...maar mij hoor je niet klagen.. of ik er echt in geloof??.. niet echt, maar grappig is t wel...
tease op de bewerkte foto, zie ik op allenmaal een heel licht streepje. spannend meid, over een paar dagen nog een keer testen hij zou dan duidelijker moeten zijn. XXX Gusam