foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 4

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spekkies

spekkies Lid

19 jul 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook voor jou natuurlijk!

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Meiden, ik lees hier regelmatig mee omdat ik het altijd super spannend vind en nu heb ik zelf ook een vraagje. Ik heb vanmorgen een k2v5 test gedaan en na 5 minuten stond er een mega licht streepje. Ik hoefde er niet super veel moeite voor te doen om hem te zien maar het is ook weer niet overduidelijk. Na een half uurtje was het wel echt goed zichtbaar! Ik als testfan heb vanavond ook nog een test gedaan en deze was helemaal wit! Ik heb een foto...bovenste is vanavond, onderste vanmorgen. Wat denken jullie? Het is trouwens 2 dagen voor NOD. :)

3. spekkies

spekkies Lid

19 jul 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo'n licht streepje had ik toen straks ook! en nu is ie weg :$

Een zeer kleine proficiat? vanochtend meer geconcentreerd dan nu?

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is wel gek! Als een streep er na 5 minuten staat blijft hij toch meestal wel...

Morgen ga ik een digitale test doen! Dat is ten minste zekerheid. Maar ben toch wel even benieuwd wat jullie denken!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Dit is nog een foto van de test

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ 078mama, die onderste ziet er goed uit hoor! Omdat je nog zo vroeg bent, zit er nog niet zoveel hcg in je urine dus kan het idd zijn dat je 's avonds nog nega test omdat je urine dan niet geconcentreerd genoeg is. Gewoon morgen over overmorgenochtend nog eens een testje wagen! Dan zou de streep al wat donkerder moeten zijn :)

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat dacht ik ook al! Ik ga morgen een digitale test doen denk ik. Ik heb geen kv testen meer in huis dus dan maar digitaal. Omdat ik zo vroeg ben kan ik er nooit veel van verwachten natuurlijk. Ik ben allang blij met deze streep. Het was alleen zo jammer dat de streep 's middags wegbleef.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ 078mama, waar zit je nu in je cyclus? De cb digitaal zonder indicator heeft wel meer hcg nodig. Ik denk dat die misschien nog negatief geeft, omdat je streepje nog wel vrij licht is. Maar die met indicator zou net zo gevoelig zijn als de kv test.

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Deze test heb ik vanmiddag gedaan. Zit nu op 9 dpo en heb de test dus met middagurine gedaan (had niet expres minder gedronken ofzo dus geen heel geconcentreerde urine). Wat denken jullie? Licht beginnend streepje of indroog? Ik zag het streepje al wel komen toen de test nog door moest lopen, maar uiteraard heeeel licht.

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zit 2 of 3 dagen voor NOD en heb de test met indicator gekocht. Deze kan als het goed is 4 dagen voor NOD al...

Ik zie je streepje echt staan hoor! En helemaal als je al zo vroeg test. Ik ga hard duimen voor je

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Die met indicator is inderdaad gevoelig. Spannend hoor!! Hoop dat je morgen een mooie foto komt spammen :)
    Ja ik schrok eerlijk gezegd een beetje van het streepje vanmiddag want ik verwachtte supernegatief! Zou je sneller hcg opbouwen als je zwanger bent van een 2ling? Ik had namelijk 2 eitjes klaar om te springen...

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Ja dat is zo dacht ik! Staat ook in de gebruiksaanwijzing van cb met indicator dat de zwangerschapsduur verkeerd kan zijn als er sprake is van meerlingen dus ik denk het wel. Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dat zou het nog extra spannend maken!!! Het zou zo fantastisch zijn als het deze maand raak is, want volgende maand zouden we beginnen met injecties.. En dan zou ik een hsg moeten ondergaan :(

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@o78 ik zie ook aardig duidelijk een streepje hoor!
    Hoop dat hij morgen duidelijker is

@nen ik zie een klein streepje kan je niet zeggen zo of het indroog of echt streepje is.

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@078 spannend meid, maar het ziet er veel belovend uit.

XXX Gusam

16. 078mama

078mama Niet meer actief

De digitale was negatief!! Ik snap er niks van, die van Kruidvat is echt duidelijk in mijn handen. Zelfs mijn man zag het gelijk...

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij mij wasc de digi ook negatief 3 dgn voor nod terwijl kv 2b5 en cb+ positief was.. 3 dagen later was ook de digi positief....

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Thanks, dat doet toch wel een beetje goed. De vorige zwangerschap had ik dat ook maar dat is een miskraam geworden dus die neem ik niet graag als vergelijking

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kan ik me voorstellen...

ik had toen een heel licht streepje met kv 4 dagen voor nod.. 3 dagen voor nod was ie iets donkerder / de digi met indic. was negatief en savonds was cb+ ook positief.. op nod was de digi met indicator wel positief!

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke dan ga ik toch nog maar een keertje die van kruidvat halen voor morgen. Je weet maar nooit.

Toen ik zwanger was van mijn dochter was het allemaal zoveel makkelijker. Ik had net mijn spiraaltje laten verwijderen en het was gelijk raak. Ik zat maar te wachten op die eerste menstruatie en toen ik eindelijk bedacht dat die pijnlijke borsten ook ergens anders van konden zijn was ik al 6 weken en knalde iedere test van het scherm. Nu ben ik er veel meer mee bezig en ga ik dus ook voor nod testen...niet handig maar de nieuwsgierigheid is te erg! haha

Nen hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina