o78mama ik vind het echt te licht om positief te noemen. Ik heb er teveel van voorbij zien gaan die toch negatief waren. Even een paar dagen wacht en opnieuw testen. liefs Susy
078mama...ik zie wel een streepje hoor!! Morgenochtend nog een keer en dan heb je een prachtige test!!
Ik gun het je van harte en het kan natuurlijk best nog positiever worden, maar puur aan de hand van deze test durf ik niet te zeggen dat je zwanger bent. Ik hoop dat je gauw een knaltest hebt!!
Oe Sloppy spannend meid! Ik zie duidelijk een tweede iets, maar het is niet echt een mooie streep! Ben benieuwd naar morgen!
zie ook heel licht de streep, hoop dat je morgen een duidelijker streep hebt en dat hij duidelijk positief is
Zowel bij sloppy als bij 078 mama zie ik streepjes! Spannend meiden! En ik had ook van die lichte strepen hoor! Maar die werden alleen maar donkerder! Zie maar:
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en deze was witter dan wit! Helaas...Volgende ronde dan maar weer. Die k2v5 testen vertrouw ik in ieder geval niet meer. Je krijgt toch hoop als je een streep ziet staan! Slechte testen in mijn ogen
jammer meid.. ik vind die testen nog steeds ideaal, maar idd.. een licht streepje daar ga ik ook niet meer op af.. hoewel het toch hoop geeft ben ik er wel gereserveerd in... ze zijn vooral goedkoop...en bij een zwangerschap geven ze ook duidelijk positief aan....maar goed.. HET IS WEL BAAAAAAAAAAAAAAAAALEN!!!!
Maar juist die hoop is zo vervelend. Dan moet je een hele dag gaan wachten totdat je weer een test kan gaan doen en heel de dag spookt het dan toch door je hoofd. Ik zeg nu ook heel stoer tegen mezelf dat ik de volgende keer pas een week na NOD ga testen! (gaat niet gebeuren natuurlijk maar oke)
oh meid dat is idd strontvervelend! tuurlijk heb je hoop als je een licht streepje ziet en dan is de teleurstelling des te groter als hij wit is de dag nadien