@ alicianoell, ik zie een heeeeel licht streepje even een paar dagen wachten en opnieuw testen! Succes met wachten en testen. liefs.
ja klopt op de foto is hij ook veel minder duidelijk dan hier voor onze neuzen haha. We hoefde er niet naar te turen dus dat zegt misschien toch wel iets. Nu hij opgedroogd is, word hij nog duidelijker..Spannend nu.. @joyce bij jou zeg ik duidelijke streep meid, gefeliciteerd
hoi meiden, ik weet niet goed wanneer me nod is aangezien ik op 11juli een positieve cb digi ovutest had (was me laatste uit het doosje) en daarna verder heb getest met dipsticks en die bleven positief tot de 14de heb me banner op 28 dgn staan maar is ook vaak 25 of 26 dgn. ik zal morgen of overmorgen nog een testje doen en de uitslag laten weten. groetjes en liefs joyce
thanks meid, ik kan het bij jou moeilijk zien op de foto sorry maar ik duim keihard voor je groetjes en liefs joyce
Alicianoell...ik zie m ook hoor.. hoef er niet voor te turen.. hij is wel errug licht nog dus ik feliicteer nog niet.. als ie over twee dagen donkerder is dan doe ik een dansje voor je... SEPTEMBER: Als dat (de laatste foto) ovutestjes zijn dan vind ik ze nog geen van allen positief.. dan moet de test streep echt even donker of donkerder zijn dan de controle streep...je kunt ook verschillende streepjes hebben in je cyclus...dat zegt niets.. je lh gehalte (wat je waarschijnlijk de hele tijd in je lijf hebt) is dan iets hoger, maar gaat nog niet naar een piek toe.... ZO IK HEB GELEZEN HIER!!!!.. SURRY.. ik zie wel wat.. idd als ik mijn hoofd draai... maar idd.. zulke lichte streepjes daar kan ik neit zoveel mee...ken ze maar al te goed... als ie donkerder wordt over 2 en 4 dagen ga ik de wave voor je doen.. (dansje is al gereserveerd ) JOYCE... ik zeg.. Zwnager. en nu maar hopen dat t goed gaat en dat je over 5 dagen een knal test kan showen meid.... volgens mij heb ik nu iedereen met streepjes gehad???
hoi meiden, even een vraag ik heb gisterenmiddag positief getest met kv 2v5 nu vanmorgen weer getest en hetzelfde streepje ook binnen de tijd enz hcg moet toch verdubbelen dus het streepje moet dan toch duidenlijker worden of had ik beter morgenochtend kunnen testen?? groetjes en liefs joyce
goedemorgen dames.. Gisteravond had ik hier mijn test laten zien. Vanmorgen opnieuw getest, en het streepje is hetzelfde. Morgen hoop ik verschil te zien, want het verdubbeld zich om de 2 dagen toch? Dan word het hopelijk dubbel feest Mijn toch al grote meid word dan 5 jaar, dus dat zou wel heel leuk zijn. @joyce heb je al getest?
Oeps eerst lezen voordat je iets neerknalt8) @joyce Dan zitten we nu met hetzelfde... Mijn streepje is ook hetzelfde als gisteren, en normaal raden ze aan om idd na 2/3 dagen opnieuw te testen. Hopelijk zien we morgen beide een duidelijk verschil. Ik ga voor je duimen
hcg verdubbelt idd elke 2 dagen dus als ie vandaag t zelfde is als gister klopt dat dus wel... morgen zal ie donkerder zijn dan..
Gisteren heb ik getest met sensitest dipstick. En het streepje was zo vaag, dat ik het niet had gezien als ik het terug pakte. Mijn vriend ziet het streepje ook. Daarom vanmorgen ook weer getest, maar weer precies het zelfde streepje. Ben eigenlijk een beetje bang dat het een indroogstreepje is ofzo. Hij is net zo breed als de controle streep, maar niet echt rose en erg vaag.
thanks meid ik ga ook voor jou duimen haha ik wil zo graag een super duidenlijke test zien alvorens ik het een beetje ga geloven. en het zou voor jou helemaal een super dag zijn zeg je dochtertje jarig en jij een knal test groetjes en liefs joyce
hier nog even een foto van me test gisterenmiddag en van vanmorgen onderste is van vanmorgen net zo stom geweest om de cb plus te doen maar daar staat niks :S ik ga nu echt paar dagen wachten want word hier alleen maar onzeker door en wie weet zit ik idd nog wel voor me nod dus dan nog maar dag of 4 wachten (als ik dat red) hahahaha groetjes en liefs joyce
hey, Ja super he Gelukkig is het wat minder warm... Maar meid de cb heeft echt meer nodig dus die pas gebruiken totdat je duidelijke streepjes hebt... Spannend maar ik denk zwanger
haha ja dat geloof ik twas voor een niet zwangere al warm laat staan voor jou pfff nog een paar weken dan heb jij je beebje lekker in je armen. ja twas ook stom om em te doen maja kheb al meerdere keren een mooie test gehad en dan nog ging het mis met 5 a 6 weken maar kwil zo graag zekerheid hebben dat heb je nooit weet ik maar als je eenmaal een streepje ziet dan wil je niks liever dan zsm een dikke vette streep hahaha zal nu proberen braaf te wachten
Willen jullie even voor mij kijken! het gaat om een ovu test! Bekijk bijlage 87508 de onderste is van vandaag! ik denk dat ie eraan komt