@Sasje als je een positiev ovutest hebt springt je ie binnen 24-48 uur dus je bent nog op tijd meid!! @Dromer uuuuuuuuuuhhhhhmmm zwanger!!!!
Kan ik indenken hoor! Ik kon het zelfs na de echo's en het voelen van mn kindje niet helemaal beseffen...Geniet er lekker van
wou meiden wat een mooie posi testen !! van harte en meiden waar het niet zo mag zijn dikke knuf en hopelijk volgende ronde wel raak
Heb nog een test over, die ga ik zondag nog wel doen. Dan moet de streep nog duidelijker worden lijkt mij. Voor de meiden waar het niet geluk is, veel sterkte!
Heb al een topicje geopend maar wou mijn testen hier toch ook even plaatsen, leek me zo leuk om dat te doen in de fase 'zwanger worden' nooit gedacht dat die fase bij ons deze keer zo kort zou zijn... moest het niet vals positief zijn natuurlijk... Bekijk bijlage 88062 ik zie net dat ik me vergist heb met de datums op de testen, het moet 24 juli zijn (bloos)
Dacht eerst het teststreepje zit te ver naar links. Maar zag erna het controle streepje ook, dus vast iets verschoven. Maar zeer duidelijk hoor!!! Ga zo door!
Hoi Hoi, Ik heb net de volgende test gedaan, kan geen betere foto krijgen.. het is de ovulatietest van kv en het teststreepje is iets duidelijker dan de controlestreep.. Dus als ik vandaag klus zit ik goed?
nou die is idd lekker duidelijk !! ik zou zeker vandaag gaan klussen .. en mocht je nog zin hebben morgen voor het zekerste ook nog een keer
Hi meiden, Ik ben al enige tijd bezig met ovu-testen vanwege onregelmatige cyclus. Deze maand heb ik Matcare testen gebruikt vanaf 14 juli. Heeft iemand van jullie ervaring met Matcare toevallig?! Niet van belang hoor..t gaat me meer om m'n eisprong De foto van ovu-testen is van de afgelopen 10 dagen ( paar keer test weggegooid helaas dus het ze zijn niet van elke dag.). Ben beetje kwijt of ik mijn ei wel of niet heb gehad...we klussen om de dag dus we zouden goed bezig moeten zijn...maar heb deze maand geen enkele positieve test gehad. Hoor graag wat jullie van de testen...wel of geen eisprong?