Yaraah. Ik zie m ook.. maar ik zou over een dag of 2 nog een keer doen.. als ie dan donkerder is ook een ander merk..
Voor de crash een test geplaatst die naar mijn idee beetje vaag was nog. Was van 2v5 van kruidvat. 3 dagen erna zo´n zelfde test gedaan met ochtendurine en die was al stuk duidelijker. Nu 5 dagen later een clearblue met indicator gekocht. En........................... Nou ja kijk zelf maar Bekijk bijlage 100445
Meiden!! ik heb nog 1 test gedaan om het af te leren en hierna komen er echt geen testen meer!!!!! t heeft niet eens nut om steeds te testen en maandag heb ik toch een echo!! jeej nu heb ik net me test gedaan en de strepen lijken wel omgedraaid misschien dat jullie niet zo'n verschil zien maar de T streep is veeel donkerder en stond er al veel eerder.. met die andere testen ook hoor stond t teststreepje dr ook eerder maar nu werd dat streepje echt eerst hartstikke donker voor de c streep dr aan kwam nouja! is iig me laatste test! Gr Fayy * zeeeer slechte fotokwaliteit in t echt knalt ie er vanaf
Heey dames! Vandaag weer een ovu test gedaan, ik dacht dat hij wel weer lichter zou zijn maar juist niet! Hij is donkerder dan gister.. wat moet ik hiermee? wanneer heb ik nou mijn ei.. vanmiddag moeten we echt aan de klus Ik heb toch later mijn ei als ik dacht! echt goed om te testen Bekijk bijlage 100460
ja vanochtend omdat het moest van de gyn .. (moest voordat ik vandaag belde testen.. maar denk niet dat ik zwanger ben hoor )