Hoi Moon, Ligt eraan wanneer je deze gedaan hebt?? Als deze van vanmorgen is, zou ik vanavond nog een test doen. En anders vanaf nu 2x per dag testen zodat je je ei niet misloopt ! Succes! groetjes, Moon
Bij buzzer.biz kun je ook nog wel s een zw.testje gratis uitproberen.. moet je je wel eerst inschrijven.. blijft trouwens leuke site...
Geen bloed,warm,trek als een paard... Onderbuik gevoelig... Dus tja nog even wachten... Was het maar de 29ste... Dan komt de oma van mijn zoon ook We willen haar als we zwanger zijn beschuit geven met roze en blauwe muisjes whaha Maar ik neem dan niks laatste keer brak er een stukje van mijn tand op die rot dingen whaha
Spannend white, ben je al lang gestopt met de pil omdat dit de eerste ronde voor een 2e kindje is, of heb je de pil niet meer genomen na de zwangerschap? Verder mooie testjes meiden, ik hoop er ook snel 1 te kunnen showen...
@ (andere ) Moon: deze was van vanavond 18.30. Had er vanmiddag 12.00 ook een gedaan, die was net iets minder positief. Bedankt voor de tip, test ik morgen ook 2 keer . x Moon
Heb foto's van mijn testjes in mijn foto album geplaatst..wat denken jullie? Had gisteren een pennestreepje leek het..foto staat een paar pagina's terug..heb vandaag weer 2 van CB plus gedaan en opnieuw plusjes + streep is dikker geworden
@lara ik gebruikte de prikpil maar de laatste was in mei En ook had ik elke keer een ongi :S Ik voelde al dat het niet werkte,maar ja ha moest het beter weten Dus we gebruikten gewoon een cd 3 rondes geleden voelde ik mijn eisprong weer heftig Dus we zijn er weer voor gegaan En ja 5 dagen overtijd testte ik posi van mijn zoontje Op de 29ste is het 7 dagen overtijd Spannend!
Ik weet niet meis.. bij mij werd het een hele vroege miskraam maar net voor de miskraam kreeg ik die dag erna wat dikkere streep maar echt super licht. Ik vind die niet zo fijn die testen ik zou voor een andere test gaan.. misschien nog even met een andere doen jij..
Voor iedereen waarbij de ovulatie eraan aan het komen is succes en klussen maar voor een beebje! & voor de zwangeren gefeliciteerd !!