foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen Deel 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Pindakoek.. same hier.. ook niet zulke beste ervaringen met kv en ook met cb+.. ik krijg regelmatig lichte +jes.. wel lichter dan jullie foto's hoor.. die zijn goed zichtbaar...maar goed.. ikzelf ben wat wantrouwig geworden met lichte lijntjes.. welke test dan ook.. ik zou t bij mezelf pas geloven als ik 3 verschillende testen echt duidelijke donkere strepen zou zien..;)

2. Dag dames,

zouden jullie mijn ovutestjes even willen beoordelen?
    Weet dat ie nog niet posi is, maar heb sinds gistermiddag last van ovupijn dus ik hoop op vandaag een positieve!

De bovenste is van eergister,
    de onderste twee zijn van gister (middag en avond).

Er is toch wel een verschil te zien in die twee van gistermiddag en avond? Of ben ik gewoon gek :D

Heb geen geduld om af te wachten tot vanmiddag :p
    Gelukkig wel goed geklust :)

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    ik vind de onderste ongeveer hetzelfde eruit zien, kan niet opmaken van de foto of de een duidelijker is dan de andere..maar je hebt geklust dus zal voor de zekerheid vanavond of morgen nog een keer klussen :D Have fun!

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier van mij ook ff snel een fotootje..denk zelf echt een pennenstreep maar toch maar even plaatsen,voor de mensen die het leuk vinden om te turen :) (weten we denk ik ook meteen weer hoe een pennenstreepje eruit ziet?)
    weet niet precies wanneer mn nod is, heb ongeveer vorige week woensdag mn ei gehad...

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    oja, we zijn niet bezig om zwanger te worden trouwens..willen wel een derde hoor maar liever pas over een tijdje,het zou uiteraard altijd super en leuk zijn om zwanger te worden, zouden we heel mooi vinden natuuurlijk

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie niks Daantje.. sorry...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je toch met CB wil testen, waarom probeer je dan niet zo'n digitale test die aangeeft "zwanger/niet zwanger"? Die geeft direct duidelijkheid.
    Dan zit je ook niet met het gedoe van streepjes (vaag of niet vaag) en plusjes (wel of geen pennestreep?) . Zo'n "zwanger/niet zwanger" test van CB zou ik trouwens wel pas doen na NOD.
    En anders zou je een huismerktest van de apotheek kunnen proberen.

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    ik zou er dan een nemen met indicator, die zijn net iets gevoeliger!

9. chanta

chanta Lid

13 okt 2010
    58
    0
    0
    hier mijn cb test wel vaag maar toch show ik hem even.

10. chanta

chanta Lid

13 okt 2010
    58
    0
    0
    hmm die foto is wel onduidelijk zo...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja foto's worden hier verkleind en zijn dan een stuk onduidelijker...maar ik denk wat te zien meid..

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    chanta:ik zie volgens mij wel wat hoor!!

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Chanta ik zie ook wat hoor!!

14. Alita

Alita Niet meer actief

is gewoon het voorgedrukte lijntje volgens mij, niet eens een pennestreepje:(

15. dames even een vraagje, ik test normaal altijd met kv testen die 2 voor 5 euro. maar dacht probeer eens wat anders. heb nu zwanger en kids testen besteld, maar omdat ik er geen ervaring mee heb vraag ik me af hoe betrouwbaar zijn die? geven die vaak valse lijntjes? iemand ervaring?

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik ben nu 3 dagen overtijd en plaatste twee dagen geleden [26 oktober] bovenstaande. Tot nu toe nog niet ongi, maar het streepje was vandaag weer lichter dus ik reken erop dat het mis gegaan is :(

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Ohh heerlijk! Enne lekkere hub heb jij jammie!:D:);)
    Lijkt een beetje op Jason Priestley in zijn goede jaren haha.

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

Mee eens! :D

@ Assje; nee dat mag niet! :$
    maar zolang er geen bloed is kan het nog steeds...

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @ Blondi Blijkbaar wel, ik ga niet tegen beter weten in nog hopen!

Hier een foto als bewijs.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture26755.jpg
    Helaas weer niet zo mooi, mijn camera laat nogal veel pixel zien.
    Test 1 was zeer vaag en aan de bovenkant meer kleur dan aan de onderkant, reden om test 2 te doen de dag erop en die was zeer duidelijk. De dag daarop test 3 en die was tot mijn schrik iets lichter, niet heel veel maar toch iets. Test 4 de dag erop was idem aan test 3. Toen een dag niet getest om vandaag de doorslaggevende test te doen. Nummer 5 is zoals je ziet weer wat lichter. Op de foto is het verschil wat groter dan in het echt, maar evengoed duidelijk lichter.
    Geen van de streepjes is na de afleestijd nog veranderd.

Voor mij is dit het doorslaggevende bewijs dat het afgelopen is. Kun je wel zeggen dat er een kans is zolang er geen bloed is, maar als mijn hCG gehalte blijkbaar zo rap afneemt lijkt dat me behoorlijk onwaarschijnlijk.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ziet er helaas niet goed uit Assje:(

Deel Deze Pagina