Helaas Assje ik ben bang voor je dat het misgaat. Heel veel sterkte. En om het zeker te weten kun je misschien bloed laten prikken bij de dokter dan weet je wat meer. xxx Joyce
meiden met de plusjes testen.. ik zie jammer genoeg alleen een pennestreepje op beide van jullie.. en het is denk ik wel duidelijk dat bij de plus testjes het verticale streepje precies net zo breed als de horizontale moet zijn wil die echt positief zijn... ik zeg vlieg als een gek naar de kruidvat en koop de 2 voor 5 euro testjes... xxxcindy... asssje een hele dikke knuffel meissie...
Nou meiden kon niet wachten en mijn test is omowit Er is wat anders aan de hand en zal naar de gyn gaan
oh jane ik heb net je verhaal van je kleine meid gelezen wat erg. Hopelijk is ze nu bij je en zorgt ze er snel voor dat ze over een klein zusje of broerje kan waken. Vervelend whitesaber als je al zolang moet wachten tot je posi test en er komt ook niets op de tests te staan. xxx Joyce
ik kan helaas nog geen positieve er tussen vind meis...nog ff doortesten...zie dat jou cyclussen heel lang zijn
Jane.. ik zie ook niks.. sorry.. Moon.. ook geen positieve ertussen volgens mij.. BB10 en euh.. wie nog meer?? alweer vergeten... Lekker is ie he..whahaha... en nog is mijn libido compleet naar de maan..whahaha.. Maar Jason Priestley is wel een compliment.. hij hoort op zijn werk wel eens dat ie op Tom Cruise lijkt.. nou dat heb ik m uit zijn hoofd gepraat hoor.. je kunt overdrijven..whahaha...maar lekker is ie wel ja...ga ik niet ontkennen...