Oh mènn Ichtus wat doe je me aan hier krijg ik helemaal weke knieen van. En misschien ook nog wel wat anders. Je mag je gelukkig prijzen met 4 kids en zo'n spetter! Die van mij mag er ook wel wezen maar die van jou..... jammie!
whahaha.. ik dacht.. ik geef je even een kwijl momentje..whahahhaha.. zal de complimenten doorgeven!!!!....
Ik ben nu aan het memoriseren op welke blz hij staat,,217....217.....217.....217 en waag het niet om hem eraf te halen hè!
Ik vind het heel vreemd wat er aan de hand is,en snap er niks van In mei laatste prikpil -11 aug eisprong rechterkant -9 sept eisprong linkerkant -8 okt eisprong rechterkant Eigenlijk 22 okt mijn ongi Hier mijn probleem waar ik niet uitkom... 30 aug druppel ongi 26 sept druppel ongi Ik heb geen idee wat er aan de hand is ichtus... En nu ook nog zwaar overtijd...
@ichtus: ja deze ronde nog zelf en op zoek naar m'n ei.........nog niks gevonden. Wie heeft m'n ei gezien
volgens mij klopt er sowieso iets niet.. Wat ik begrepen heb is dat en lf normaal gesproken altijd gelijk is.. als je eisprongdata klopt dan heb je eerst een lf gehad van 19 dagen, daarna 17 dagen en zou je met 22 okt een lf hebben van 14 dagen.. lijkt me niet logisch.. als we voor de handigheid 17 dagen aanhouden dan is je nod met een ei op 8 okt de 25e en ben je nu 4 dagen overtijd.. Een lf die zo wisselt is nl niet gebruikelijk... Of je eisprong was niet op de dagen die je gevoeld heb, maar heb je juist een groot eitje gevoeld dat op knappen stond.. Een drupje bloed is niet echt een menstruatie...misschien moet je lijf toch nog even op regel komen na de prikpil...was je tijdens de prikpil wel langer ongesteld (je was toch ongesteld steeds of heb ik dat verkeerd begrepen/) snap ie m nog????
Sloppy.. THNX.. en euh.. dat eitje moet nog komen als ik je banner zie.. spannend.. we duimen weer volop...
Ik zal voor de rest van de maand mezelf weer even goed in de gaten houden en ovu testen bestellen Ook mijn temp even bijhouden voor het geval dat ik het fout heb... Misschien heel stupid: Maar ik voel mijn eisprong en als een eitje op knappen staat zal ik dat ook voelen met andere woorden geen goeie eisprong Het komt nu op gang zeg maar door de prikpil wil het nog niet echt Dus 3x een slechte eisprong maar ga wel even mijn gyn vragen om meds om mijn ongi op te wekken Bedankt meid
sja.. ik weet t ook niet hoor..ik denk mee en roep maar wat.. heb geen medische achtergrond.. meld alleen wat ik lees en hoor...
Hey meiden kijkt u eens hier Advertenties van mamie2be uit Rotterdam , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Hoezo goedkoop? Ik sla een handel in hoor!! @odess meid het geeft niet Het lot heeft mijn geduld zwaar op de proef gesteld met mijn boy Nou zal je zeggen zolang het niet langer dan 3 jaar zal duren heb ik er (nog) geen problemen mee
weet niet of het betrouwbaar is..TransIP - Blocked maar als je de testjes binnen hebt gekregen zou ik het graag willen weten..
De site van mamie2be ligt er een week uit wegens veranderingen maar je kan gewoon via de mail bestellen. Mijn schoonzus en een vriendin hebben al heel vaak bij haar besteld.