Frenzy gefeliciteerd!!! Hey Kelly! Nu wordt het toch weer spannend voor jou! Nog niet stiekem getest?
Hoi Robertha! Ja ik ben eeecht zo benieuwd, maar ga nu pas testen als ik vér overtijd ben. Omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb (Waar is ons topicje eigenlijk?)
Gefeliciteerd voor de zwangeren !! Toch nog best veel roze in oktober. Voor mij helaas niet. Gisteravond bruin bloed paar druppels en vandaag nog hetzelfde maar ik ga er van uit dat mijn ongi gewoon door komt vandaag!
Gefeliciteerd Frenzy!!! en sugarblossem, balen zeg mocht het doorzetten, veel succes in de volgende ronde!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture26825.html Temp 37.2 vanmorgen 5 dagen overtijd.. en deze test ..
@ lala89 : ik kan turen wat ik wil, maar zie geen 2e streepje.Met heel wat fantasie zie ik ergens heel vaag een schaduwlijntje. Sorry meid
@lala: Ik zie ook niks hoor! sorry.......met heel veel fantasie wel een schaduw maar verder helaas niks
Nee, ik zie het ook niet lala. Je zegt dat je hem moeilijk op de foto krijgt door het doorzichtige schermpje dat ervoor zit. Misschien kun je het stripje eruit halen??