Dank jullie wel meiden. Heb vanochtend weer getest en het streepje is vergeleken met die van gisteravond weer wat donkerder. Foto is gemaakt met mijn mobiel met flits en ziet er daardoor iets anders uit denk ik....
hoi meiden wat denken jullie van mijn testen!!!! zit nu 3 a 4 dagen voor nod en vind het wel heel erg spannend worden kijk maar in mijn profiel naar de testen van vandaag alvast bedankt gr daf
ik dacht al dat ik gek werd hij is in het echt duidelijker want de foto`s zijn een beetje wazig wat ben je snel trouwens jij ook nog gefeliciteerd
niet!!!!! ik heb vaker streepjes gehad op de kv 2v5.... die kwamen na 5 min deze stond er na 2 min al dus ben benieuwd
Nabe, denk dat ik je voorzichtig ga feliciteren. Nessy, mooi streepje. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!! Truus, hoe is het met jou? DaphneK. ik hoop dat hij duidelijker wordt.
Hallooo, Grappig dit forum, Moet niet gekker worden.... Klets mee op een ander forum, waar wilde ook effe checken met jullie! Wat denken jullie van deze test? (2 dg voor NOD)