meisjes gefeliciteerdddddddddddd ik kan t niet laten er nog 1 te plaatsen deze is van vrijdag de test is weer donkerder dan maandag dus hcg verdubbeld goed!!
Zoooo goed zo dames.. zie allemaal dubbele streepjes voorbij komen.. GEFELICITEERD.. in het bijzonder Nessy (al vind ik het voor iedereen fantastisch natuurlijk)... Meid.. ik ga zooo duimen voor een plakbeeb....zo duidelijk heb ik je testen nog niet eerder hier gezien.. vind t hyper geweldig... Angie... zo willen we ze allemaal..whahaha.. fijn dat je zo een goede bevestiging krijgt...
Hier mijn test van vanmorgen. Hij is nu opgedroogd maar het streepje stond er meteen nadat het roze was weggetrokken! Ik zit nu 9 dagen na mijn terugplaatsing van een topembryo..
Jem...Ik zie hem hoor..hoop dat het lijntje morgen een stuk donkerder is. ichtus...Dank je wel !! Superlief van je. Heb net getest met een CB digi en die gaf zwanger 1-2 aan dus ik ben echt superblij.
Morgen zal ik niet weten of hij duidelijker is want heb geen test meer in huis en moet morgen werken... Dinsdag ga ik er waarschijnlijk weer 1 halen en dan het weekend de clear blue digi... Nessy jij ook gefeliciteerd!! Ook een juli mama!!