nessy gefeliciteerd zeg!!! lees wel eens wat en het is je echt van harte gegunt!! (jij hebt bij mij toen ook gependeld en je had gelijk qua maand en geslacht )
er zijn weer mooie testjes voorbij gekomen: gefeliciteerd dames. Ikkin en gimena: ik hoop dat jullie ook snel duidelijkheid zullen krijgen.
Hier ook een dikke gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Kei mooi dames! Wat moet het toch een geweldig gevoel zijn om zo'n test vast te hebben.. Ik wil het ook zo graag voelen
@ikkin ik zie wel licht iets maar het lkijkt op een pennenstreep. is dat het ook? @momhairy jeetje wat moet jij lang geduld hebben zeg1 ik hoop snel dat je je ei mag vinden @ginnema ik zie ook heel licht iets. idd lijkt wel ver naar rechts te staan
kunnen jullie wat zien s,morgens een test geplaatst maar streepje stond te ver na rechts. Bekijk bijlage 105192
Joyce, lynn is niet meer actief meis. Ze heeft een 2e echo gehad en het kindje leefde niet meer. Dezelfde dag of de dag erna is ze gecurreteerd. Vind het zo erg voor haar! Gimena, ik vind hem veelbelovennd! Nessy mooie banner! Ellen, hoe voel jij je? Ichtus, hoe is het met jou,?
Wat erg voor Lynnami Gimena: ik zie wel wat hoor!! Wel gek dat je andere test negatief was. Kelly: ik zie echt wel een streep, daar hoef je niet eens voor te turen! Gefeliciteerd! Wat is dat voor test eigenlijk??
hij wijkt iets af naar rechts maar misschien zit het stripje niet goed in de casette? Zou me er niet aan storen hoor!!
@marije die van tussen de middag niets te bekennen ook niet in negatief en deze weer wel. morgen ga ik toch even naar de huisarts want heb toch aantal vragen
@Nessy Gefeliciteerd want ik zie een duidelijk streep! En omdat je zei dat je met CB had getest. @daphnek Voorzichtige gefeliciteerd!! @Nabe Ook een voorzichtige gefeliciteerd mooie streep joh! @Bianc76 Ik zie een streepje, voorzichtig ga ik je feliciteren. @Angiebaby Wow die knalt zeg! Lijkt mijn ovulatietest wel haha jammer he Wou dat ik zo'n streep kreeg op mijn zw. test.. wie weet deze nieuwe ronde! @Jem1979 Klinkt al posi!! Ik hoop het zo. @Be Happy Super test! Van harte gefeliciteerd!