Willen jullie meekijken naar mijn test (is van matcare).. Ik kan het zelf niet helemaal geloven na 2 jaar proberen en net in mmm.. Vorig jaar rond deze tijd miskraam gehad. En ik zit nu in ronde 2 na mijn hsg.... Graag jullie meningen over mijn test... zie mijn fotoalbum.. Alvast bedankt voor jullie meningen!
Dreamy....Gefeliciteerd die is positief hoor.Ik zou een kv2v5 halen want die geven duidelijker een streepje aan. warhoofd.....die zijn bijna positief.Nog eventjes.... Angiebaby,Odess en TruusdeMier...bedankt !
Zo meis, je testen worden steeds mooier! Ik heb er echt een positief gevoel over, het is jullie zo gegund! Liefs beehappy
@nessy mooie test hoor meid @dreamy zou over 2 dagen nog een test doen als het klopt is hij dan nog veel duidelijker
Dreamy mits die test op de juiste manier is uitgevoerd is hij hartstikke posi! Als je nu een KV test doet zal hij waarschijnlijk al heel duidelijk zijn! Het nadeel van deze testen vind ik persoonlijk wel dat ze niet heel snel duidelijker worden, laat je daardoor dus niet ontmoedigen! (ik had met 5,5 week pas een knaltest met deze testen! Met KV al met 4,5 week)
Dreamy, spannend zeg. Ik vindt hem positief. Nessy ook al zo een mooie test. Odess. alweer 10 weken zwanger, gaat hard zeg. Even een vraagje, vandaag heb ik weer een positieve ovutest, net zo als gisteren. Nu hebben we eergisteren en gisteren al de "babydance"gedaan, kunnen we dan het beste vandaag en morgen weer?
@lara haha prachtig een babydance. Je kan het natuurlijk gewoon voor de zekerheid doen. ga je nog testen vandaag? kun je zien hoe het nu is. Je hebt dan wel goed geklust.
Hoi meiden, Zojuist heb ik 2 dagen voor NOD getest (digitaal) en ik ben zwanger! Maar nu twijfel ik aan de betrouwbaarheid van de test omdat er in de bijsluiter staat dat het pas vanaf je NOD dag mag.. Heeft iemand hier ervaring mee?
@odess bedoelde je mij? (mijn dochter heet Emma) ik had wel getest vandaag maar niet posi helaas) @girl dan ben je echt zwanger hoor! gefeliciteerd